خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,562

خاویر ماسکرانو بازنشسته شد

خاویر ماسکرانو بازنشسته شد
خاویر ماسکرانو ستاره کهنه‌کار فوتبال آرژانتین که سابقه بازی در تیمهای بزرگی مثل بارسلونا و لیورپول را داشت در 36سالگی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد. ماسکرانو مدتی بود به کشورش آرژانتین بازگشته و در تیم استودیانتس بازی می کرد.

ماسکرانو به مدت هشت سال پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و بیشترین موفقیتهای فوتبالی خود را در این دوره بدست آورد. او با بارسا دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد و پنج بار به قهرمانی در لالیگا رسید.ماسکرانو در یک مصاحبه مطبوعاتی در محل باشگاه استودیانتس گفت: " امروز می‌خواهم رسماً اعلام کند که از فوتبال حرفه ای بازنشسته می‌شوم. می‌خواهم از این باشگاه تشکر کنم که به من فرصت داد تا فوتبالم را در آرژانتین به پایان برسانم".

ماسکرانو یکی از اسطوره های تیم ملی آرژانتین است و 147 بار پیراهن آلبی سلسته را به تن کرده است. او فوتبال خود را در باشگاه ریورپلاته این کشور آغاز کرده بود.

ماسکرانو سپس با ترک آرژانتین به انگلیس رفته و به مدت دو سال برای وستهام بازی کرد. خاویر سپس راهی لیورپول شده و در فینال مشهور استانبول که در سال 2007 بین لیورپول و آث میلان برگزار شد حضور داشت. ماسکرانو سپس هشت سال در بارسا بازی کرد و سپس راهی باشگاه چینی هوبی شد. او سپس به کشورش بازگشت و به استودیانتس ملحق شد.باشگاه بارسلونا هم با انتشار یک توییت به بازنشستگی ماسکرانو واکنش نشان داد و نوشت: " برای میراثی که در دنیای فوتبال و به خصوص در بارسا باقی گذاشتی متشکریم ماسکرانو. تو همیشه یکی از ما خواهی بود".

برچسب‌ها: ماسکرانو ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

113 کاشمر پاور1399/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi