خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

عکس؛ چهره شاداب مسی در اولین تمرین آرژانتین

عکس؛ چهره شاداب مسی در اولین تمرین آرژانتین
خبرگزاری فوتبالی - اردوی تیم ملی آرژانتین به منظور برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای منطقه آمریکای جنوبی تشکیل شده است. آلبی سلسته بامداد جمعه به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و لیونل مسی انگیزه های خاص خود را دارد تا در این دیدار گلزنی کرده و برای تیم ملی کشورش بدرخشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این فصل طلسم عجیبی داشت و در جریان بازی گلزنی نمی‌کرد. گل‌های او هم در تیم ملی آرژانتین و هم در بارسلونا از روی نقطه پنالتی بودند اما ستاره آرژانتینی مقابل رئال بتیس بالاخره در جریان بازی هم گلزنی کرد و این طلسم را شکست. او اکنون می‌خواهد در تیم ملی کشورش هم در جریان بازی گلزنی کند و این طلسم را در آرژانتین هم بشکند. مسی در اولین تمرینات تیم ملی کشورش شاداب بوده و چهر‌ه‌ای خندان داشت.

لیونل مسی

مسی تاکنون به همراه آرژانتین نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند و همواره در فینال‌های بزرگ شکست خورده است. با توجه به شرایط سنی لیونل مسی، او همراه با تیم ملی آرژانتین، تورنومنت های زیادی را پیش رو نخواهد داشت و باید دید که عملکردش چگونه خواهد بود. او با چهره‌ای شاداب در اولین تمرین تیم ملی کشورش برای بازی های ملی پیش‌رو حاضر شد.

برچسب‌ها: مسی آرژانتین بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

131 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi