خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

بارسلونا و اشتباه در محاسبه مالیات

بارسلونا و اشتباه در محاسبه مالیات
خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا به دلیل اشتباه محاسبات مالیاتی، حدود ۱۰ میلیون یورو بیش از حد پرداخت کرده و اکنون درخواست پس گرفتن آن مبلغ را دارد.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارشی که ال موندو دیپورتیوو منتشر کرده، مشخص شده بارسا در زمان حضور نیمار در این تیم دچار خطا در محاسبه پرداختی‌های مربوط به او شده و حالا در صدد اصلاح آن برآمده است.

در ماه ژوئن رسانه ESPN اعلام کرده بود بارسلونایی‌ها در یک دادگاه در خصوص اختلاف پاداش برنده شده و نیمار مجبور شد مبلغی را به بارسا بپردازد. موضوع آن دادگاه درباره نیمار و ادعای نیمار مبنی بر پرداخت پاداش ۴۳ میلیون یورویی طبق قراردادی که بارسا با او در سال ۲۰۱۶ بسته، توسط باشگاه بود.

در ماه سپتامبر هم خود ال موندو اعلام کرده بود نیمار ۳۴.۶ میلیون یورو بابت مالیات به دولت اسپانیا بدهکار است و باید به طور دقیق ۳۴ میلیون و ۶۲۴ هزار یورو به خزانه‌داری اسپانیا بپردازد. این مسئله در تاریخ ۳۰ سپتامبر منتشر شده بود. به این ترتیب ما به‌التفاوت این دو مبلغ را بارسلونا به دلیل خطا در محاسبه پرداخت کرده و نیمار باید آن را به باشگاه بازگرداند.

گفتنی است نیمار که اکنون ۲۸ سال سن دارد، قبل از پیوستن به پاریسن ژرمن با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو دورانی موفق در بارسا داشت و توانست به همراه این تیم سه‌گانه ببرد.

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi