خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

رکورد شرم آور مارسی در لیگ قهرمانان

رکورد شرم آور مارسی در لیگ قهرمانان
آپادانا نیوز،
تیم فوتبال پورتو شب گذشته (سه‌شنبه) علاوه بر کسب پیروزی که شانس نماینده پرتغال برای صعود به مرحله حذفی را افزایش داد، مسبب رقم خوردن یک آمار شرم‌آور برای مارسی شد.

برد ۳ بر صفر تیمی که مهدی طارمی را در اختیار دارد، با دوازدهمین شکست متوالی مارسی در لیگ قهرمانان اروپا مصاف بود و شاگردان آندره ویلاش بواش را در آستانه حذفی زودهنگام از این رقابت‌ها قرار داد.

این نتیجه پورتو را با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه C و فاصله سه امتیازی منچسترسیتی صدرنشین قرار داد اما هواداران مارسی را بیش از پیش سرافکنده کرد.

مارسی که سال ۱۹۹۳ قهرمان اروپا شد، با قبول این باخت، رکورد تاریخی تیم اندرلشت بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ را تکرار کرد. در‌ آن زمان هم اندرلشت در فاصله دو سال نتوانست هیچ گلی در ۱۲ بازی‌اش به ثمر برساند. مارسی از زمان باخت ۲ بر یک مقابل بوروسیا دورتموند در سال ۲۰۱۳ به بعد دیگر نتوانسته در لیگ قهرمانان گل بزند. در آن سال سلیمان دیاوارا آخرین گل مارسی را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند. همچنین آخرین برد مارسی در لیگ قهرمانان به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بر صفر اینتر را شکست داد.

برچسب‌ها: مارسی لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 Marseille¹⁹⁹³1399/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi