خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

بایرن٬دورتموند:چهره‌های تعیین کننده

بایرن٬دورتموند:چهره‌های تعیین کننده
بازیکن‌های درخشان کدام تیم، درکلاسیکر را به نفع خود رقم می‌زنند؟
یکی از وجه اشتراک دو قدرت اصلی فوتبال آلمان، ستاره‌هایی است که در ترکیب خود در اختیار دارند؛ ستارگانی که در تمام لحظات تاثیرگذار هستند و قادرند نتایج را به نفع تیمشان تغییر دهند. تیم فلیک در هر پست درخشان های جهان را در اختیار دارد و نسبت به رقیب دستشان در این موضوع بیشتر باز است. هرچند دورتموند هم ستارگان جوان و آینده‌داری مثل سانچو و هالند دارد که آماری فوق‌العاده به ثبت رسانده اند و می توانند مقابل بایرن مونیخ خطرساز شود.

رومن بورکی (دورتموند):

سنگربان دورتموند بدون شک امشب، شب سختی را مقابل مهاجمان زهردار بایرن سپری می‌کند و عملکردش بدون شک در نتیجه مسابقه بسیار تأثیرگذار و حیاتی خواهد بود. بورکی به کمک مدافعان تیمش تا بدین جای فصل بهترین خط دفاعی لیگ را داشته است و فقط دو گل دریافت کرده که میانگین خوب ۰.۳ گل خورده را به ثبت رسانده است. او همچنین چهار دیدار است که دروازه‌اش را بسته نگه می‌دارد.

متس هوملس (دورتموند):

مدافع ۳۲ ساله زنبورها از ابتدای زندگی فوتبالی‌اش دائما بین دو غول بوندسلیگا یعنی بایرن و دورتموند در حال رفت و آمد بوده و حالا با پیراهن زنبورها مقابل تیمی قرار می‌گیرد که که فوتبالش را در آنجا شروع کرده است. هوملس در آکادمی‌های بایرن شروع به کار کرد و سپس راهی دورتموند شد و نُه سال در آنجا ماند؛ سرانجام دوباره راهی بایرن شد و پس از سه سال مجدداً راه دورتموند را در پیش گرفت و حالا در این تیم عملکرد درخشانی هم داشته و در شش بازی سه گل هم به ثمر رسانده که آماری عالی برای یک دفاع وسط محسوب می شود. هوملس که ستون اصلی خط دفاع دورتموند است و در تقابل مهم امروز تیمش نقشی مهم و کلیدی در ترکیب تیمش خواهد داشت.

ارلینگ هالند (دورتموند):

پدیده نروژی دنیای فوتبال، حالا امید اصلی فاوره و شاگردانش برای گلزنی در دیدار امروز می باشد. هالند از زمان پیوستنش از سالزبورگ به دورتموند عملکرد بی‌نظیری داشته است. او در این فصل هم پنج گل برای تیمش به ثمر رسانده و در پنج دیدار آخر تیمش یا گل‌ زده و یا پاس‌گل به نام خودش ثبت کرده‌است که آمار قابل توجهی محسوب می شود. هالند حالا امیدوار است در درکلاسیکر پیش‌رو هم عملکرد قابل توجهی داشته باشد و باز هم ستاره تیمش لقب بگیرد؛ اتفاقی که با فرم خوب بایرن سخت است اما غیرممکن نیست.

مانوئل نویر (بایرن‌مونیخ):

دروازه‌بان و کاپیتان بایرن بدون‌شک در تمام موفقیت‌های فصول اخیر این تیم نقش به‌ سزایی داشته که تا سال‌ها از ذهن هواداران بایرن پاک نمی شود. نویر در سه هفته ابتدایی لیگ هفت بار دروازه‌اش را بازشده دید و این چندان آمار خوبی محسوب نمی‌شود اما با این حال عملکرد مدافعان مرکزی بایرن مونیخ عالی نبوده و نویر بارها با واکنش های خود، اشتباهات مدافعان را پوشش داده است. نویر بازهم می خواهد ثابت کند که همچنان بهترین است؛ پس چه دیداری بهتر از درکلاسیکر؟

یاشوا کیمیش (بایرن‌مونیخ):

یکی دیگر از ستارگان بایرن در سالیان ‌اخیر، هافبک آلمانی این‌ تیم بوده است. کیمیش حالا به یک هافبک تمام عیار تبدیل شده‌است. او که خوب می‌داند در هر لحظه از بازی چگونه می‌تواند تیمش را از بحران خارج کند، حالا مهره اصلی و کاملاً مورد اعتماد هانسی‌ فلیک در بایرن و یواخیم ‌لوو در تیم ملی آلمان شده‌ است. کیمیش در لیگ قهرمانان اروپا و در سه تقابلی که میدان رفته توانسته یک گل و یک پاس گل ثبت کند. کیمیش در لیگ هم بسیار کلیدی ظاهر شده و حاصل کار او در بوندسلیگا، یک گل و چهار پاس گل بوده است. علاوه بر این ها هنوز گل زیبای کیمیش به دورتموند در هفته بیست و هشتم لیگ قبل از یاد و خاطره هواداران پاک نشده است.

روبرت لواندوفسکی (بایرن‌مونیخ):

ستاره بی‌چون و چرای این‌روزهای دنیای فوتبال کسی نیست جز لواندوفسکی لهستانی که از دیدگاه بسیاری اگر توپ طلای ۲۰۲۰ به خاطر شیوع کرونا لغو نمی‌شد، او هم حالا نامش در میان ستارگانی بود که به این دستاورد رسیدند. لوا در فصل جاری عملکرد بی‌نظیری داشته و بسیار خوش درخشیده. در سه بازی لیگ قهرمانان دو گل و در پنج دیدار بوندسلیگا ده گل به ثمر رسانده که آماری خیره‌کننده محسوب می‌شود و حالا او مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ دورتموند درکلاسیکر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

86 Irongenerals1399/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi