خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

رسمی؛ روبرتو مانچینی هم به کرونا مبتلا شد

رسمی؛ روبرتو مانچینی هم به کرونا مبتلا شد
موج جدید ویروس کرونا در ایتالیا همچنان مبتلایان زیادی دارد و بعد از ابتلای تعداد قابل توجهی از بازیکنان در عرصه باشگاهی، حالا روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه تیم ملی ایتالیا نیز به این ویروس مبتلا شده است. از هفته آینده رقابت های لیگ ملت های اروپا در سراسر قاره سبز پیگیری می شود و حالا حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت آتزوری در این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. البته به نظر می رسد مانچو شرایط خوبی داشته و علائم خاصی ندارد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است: «با توجه به در پیش بودن رقابت های لیگ ملت های اروپا، انجام تست کرونا به عنوان بخشی از بررسی دوره در دستور کار فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفته و تست روبرتو مانچینی مثبت شد. سرمربی تیم ملی ایتالیا علائم خاصی ندارد و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط قرنطینه قرار دارد. فدراسیون ایتالیا خیلی سریع مقامات بهداشتی را مطلع کرد و روبرتو مانچبنی بعد از طی مسیر پیش بینی شده توسط فدراسیون و یوفا می تواند به اردوی تیم ملی در کوورچینو اضافه شود.»

برچسب‌ها: روبرتو مانچینی ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

136 Juventusfc1399/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi