خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

اتفاق عجیب در پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس

اتفاق عجیب در پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس
در حالی که روز گذشته مهدی رسول پناه مدعی شد تمام مطالبات برانکو ایوانکویچ به حساب این مربی واریز شده و باشگاه پرسپولیس می تواند برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات خود اقدام کند، اما دارو بوشیچ وکیل برانکو این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد بخشی از طلب برانکو باقی مانده و هنوز از سمت باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است.

نکته جالب و البته عجیب در این خصوص این است که روز گذشته باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به فیفا آنها را از پرداخت کامل مطالبات برانکو مطلع کرد و رونوشتی از این نامه را برای وکیل برانکو نیز ارسال کرد که این اتفاق موجب حیرت و واکنش بوشیچ شد به طوری که مدعی شد هنوز بخشی از مبلغ باقی مانده و پرسپولیس به طور کامل با موکلش تسویه نکرده است.

بوشیچ در خصوص اینکه آیا او به فیفا نامه خواهد زد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود نیز گفت: اول اینکه هنوز مطالبات برانکو به طور کامل پرداخت نشده و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی نیز وظیفه او نیست و اصولاً باز شدن یا نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای من و موکلم اهمیتی ندارد و آنچه مهم است، دریافت تمام و کمال مطالبات برانکو است.

بوشیچ در نهایت خاطرنشان کرد که در صورت عدم واریز باقیمانده مطالبات برانکو توسط باشگاه پرسپولیس، تبعات این اتفاق بر عهده باشگاه پرسپولیس است و این در حالیست که فیفا پیشتر اخطار داده بود در صورت عدم تسویه کامل با شاکی، احتمال کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پائینتر نیز وجود دارد و باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات اخیر وکیل برانکو چیست و آیا قصور یا سهل انگاری از سوی مدیریت وقت پرسپولیس در این زمینه انجام شده یا خیر؟

برچسب‌ها: برانکو پرسپولیس شکایت کسر امتیاز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 ΛŔŦƐmĪs1399/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi