خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

بارسا رقیب سرسختی ست و با یک حریف بزرگ روبرو هستیم

بارسا رقیب سرسختی ست و با یک حریف بزرگ روبرو هستیم
یوونتوس این هفته ها خوب و زیبا بازی نمی کند اما بسیاری از جمله بازیکنان این تیم معتقدند که هنوز به فرم ایده ال نرسیده اند و به زودی یووه دلخواهی خواهند شد. خوان کوادرادو در گفت و گو با اسکای می گوید:

با دیدن و بررسی اینکه چطور فصل را شروع کردیم باید بگویم که هنوز کمی کند هستیم، امتیازاتی از دست رفت اما در فصل های گذشته نیز این اتفاق روی داده و ما بعد تبدیل به یک تیم قدرتمند شدیم، تیمی هستیم که بازیکنان مان متحد و باانگیزه هستند و می خواهیم با قدرت به رقابت ها ادامه دهیم و در عین حال نتایج بسیار خوبی نیز کسب کنیم. مطمئنا دیدار اسانی نیست، بارسا رقیب سرسختی ست و با یک حریف بزرگ روبرو هستیم. تیم های بزرگ برابر هم قدرتنمایی می کنند و ما با قدرت بیشتری در زمین حاضر خواهیم شد. طی این روزها خودمان را اماده این بازی کردیم و می خواهیم خواسته خود را برای رسیدن به برتری نشان دهیم. هنوز باید مبارزه کنیم و نباید به از دست دادن امتیاز عادت کنیم و تا پایان رقابت ها تمام تلاش خود را همچنان خواهیم کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

33 Juventusfc1399/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi