خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,041

چالش بزرگ لیونل مسی در خانه کریس رونالدو

چالش بزرگ لیونل مسی در خانه کریس رونالدو
لئو مسی شروع خوبی در این فصل نداشته ولی شاید امشب در تورین بتواند ورق را برگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در فصل جدید هنوز در جریان بازی موفق به گلزنی نشده است و گل‌های اندکی که به ثمر رسانده، از روی نقطه پنالتی بوده‌اند. مسی در اولین بازی فصل برابر ویارئال از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و سپس هفته گذشته در بازی برابر فرانس واروش نیز یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی زد. برای مسی چنین آمار بد گلزنی از سال 2014 تاکنون دیده نشده است.

آخرین باری که فوق ستاره آرژانتینی در جریان بازی گلزنی کرده، به دیدار بارسلونا مقابل ناپولی در دور برگشت لیگ قهرمانان فصل 20-2019 و در نوکمپ بر می‌گردد. مسی در حال حاضر در 10 بازی پیاپی، در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی در جریان بازی نشده است.

لیونل مسی از لحاظ لو دادن توپ هم آمار بدی داشته است. او در 4 بازی ابتدایی لالیگا در این فصل، 68 بار توپ را از دست داده است. ستاره آرژانتینی 16 بار مقابل ویارئال، 19 بار مقابل سلتاویگو، 16 بار مقابل سویا و 17 بار در شکست یک بر صفر بارسا مقابل ختافه توپ را لو داده است.

مسی امشب کاپیتان بارسا در بازی حساس مقابل یوونتوس خواهد بود. دیداری که در ورزشگاه آلیانتس تورین و در غیاب کریستیانو رونالدو برگزار خواهد شد و مسی این شانس را دارد تا بالاخره به طلسم گل نزدن در جریان بازی خاتمه دهد. موفق می شود؟

برچسب‌ها: بارسلونا مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 ♛ تاج رضا ♛1399/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi