خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

مسی در انتظار رئیس بعدی؛ فوق ستاره می بندد؟

مسی در انتظار رئیس بعدی؛ فوق ستاره می بندد؟
لیونل مسی تا زمانی که رئیس بعدی بارسا انتخاب نشود، در مورد آینده اش تصمیم نخواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا از سمتش استعفا کرد. این همان چیزی بود که لیونل مسی و رختکن بارسا انتظارش را می کشیدند. بین مجموعه بازیکنان و کادر مدیریتی مدت ها بود که شکاف عمیقی وجود داشت که در نهایت نزدیک بود منجر به جدایی لیونل مسی از بارسلونا شود اما در نهایت پافشاری های جوزپ بارتومئو سبب شد لیونل مسی در بارسا بماند.

بسیاری معتقدند این بهترین کار تمام دوران مدیریت بارتومئو در بارسلونا بود؛ اینکه او اجازه نداد مسی از بارسا جدا شود.

تا کمتر از سه ماه دیگر انتحابات ریاست بارسلونا به انجام خواهد رسید و تا آن زمان بارسا به صورت شورایی اداره خواهد شد. مهمترین نگرانی بارسا اتمام قرارداد مسی در ژوئن 2021 است. او از ژانویه برای مذاکره با باشگاه های خواهانش نیز آزاد خواهد بود و بدون شک اولین کار رئیس بعدی باید تمدید با مسی باشد.

شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی مسی در پایان فصل شنیده می شود و اینکه او زمستان قراردادش با تیم بعدی را امضا خواهد کرد ولی طبق ادعای رسانه های کاتالونیا مسی قصد ندارد تا زمان انتخاب رئیس بعدی و ملاقات با او تصمیمی در مورد آینده اش بگیرد. همه چیز به رئیس بعدی و پروژه های او برای بارسا بستگی خواهد داشت. پروژه هایی که باید مسی را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند.

ویکتور فونت، خوان لاپورتا، جوردی فاره و بندیتو مهمترین نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا هستند. مسی با کدامیک دست همکاری خواهد داد؟

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی جوزپ ماریا بارتومئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 ♛ تاج رضا ♛1399/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi