خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,667

نتیجه تست کرونا گنابری کاذب از آب درآمد!

نتیجه تست کرونا گنابری کاذب از آب درآمد!
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد تست کرونای اخیر (PCR) سرژ گنابری که نشان می‌داد او به این ویروس مبتلا شده، نادرست بوده است و او اجازه پیدا کرده که به تمرینات برگردد و در بازی‌های بعدی باواریایی‌ها حضور خواهد داشت.
گنابری 25 ساله پس از بازگشت از اردوی تیم ملی آلمان تست کرونا داد و اعلام شد که او به این بیماری مبتلا شده است. به همین دلیل او فوراً به قرنطینه رفت و دو بازی بعدی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان را از دست داد. البته بدون حضور او هم بایرن مونیخ هیچ مشکلی نداشت و توانست رقبای خود را قاطعانه شکست دهد. این تیم ابتدا اتلتیکومادرید را در لیگ قهرمانان با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و بعد از آن هم اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید.
طبق بیانیه منتشر شده توسط باشگاه بایرن مونیخ، گنابری پس از مثبت اعلام شدن تست اولیه، هر روز در قرنطینه تست‌های جدید داده که نتیجه همه آنها منفی بوده است. حتی نتیجه تست آنتی‌بادی او برای تشخیص اینکه آیا او پیش از این به کرونا مبتلا بوده یا نه هم منفی شده است. به همین دلیل مقامات پزشکی و سلامت شهر مونیخ به این نتیجه رسیده‌اند که نتیجه تست اولیه گنابری کاذب بوده است و به همین دلیل هم او دیگر ملزم به ادامه حضور در قرنطینه نیست. گنابری حالا می‌تواند همراه با هم‌تیمی‌هایش به روسیه سفر کند تا آنها را در بازی مقابل تیم لکوموتیو مسکو در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، همراهی کند.

برچسب‌ها: بوندسلیگا - آلمان المانی ها سرژ گنابری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi