خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

رودری: اسپانیا مهاجم درجه‌یک ندارد

رودری: اسپانیا مهاجم درجه‌یک ندارد
به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در لیگ ملت‌های یوفا در شهر کیف به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. در این بازی رودریگو مورنو و میکل اویارزابال مهاجمین اسپانیا در گلزنی موفق نبودند. با توجه به اینکه لاروخا در سه بازی اخیر خود تنها موفق به زدن یک گل شد؛ رودری هافبک اسپانیا می‌گوید کمبود مهاجمین در تیم ملی اسپانیا نگران کننده است.
در بازی دیشب آداما ترائوره، آنسو فاتی و فران تورس در کناره‌ها به عنوان وینگر نمایش خوبی داشتند ولی رودریگو مورنو که ابتدا به عنوان مهاجم مرکزی به میدان رفته بود به ندرت در جریان بازی قرار گرفت و میکل اویارزابال که در دقیقه 60 به جای او وارد زمین شد هم تا پایان تنها یک شوت زد.
رودری ستاره خط میانی اسپانیا و منچسترسیتی بعد از این بازی نسبت به عملکرد تهاجمی اسپانیا ابراز نگرانی کرد و گفت: " ما قصد نداشتیم اینجا ببازیم ولی می دانستیم کار سختی در پیش داریم. آنها در بازی با آلمان هم کار را برای آلمانی ها خیلی سخت کرده بودند".
رودری در ادامه گفت: " ما حاکم مطلق بازی بودیم ولی در مقابل دروازه مثل روزهای خوب مان موفق نبودیم. آنها در طول بازی فقط یک بار جلو کشیدند و به گل رسیدند. ما باید از اشتباهات مان درس بگیریم. همانطور که مربی ما گفته بود در حال حاضر یک گلزن بزرگ نداریم و باید همه برای رسیدن به گل تلاش کنیم. این شرایط کار را سخت تر می کند. ولی فراموش نکنید که هیچ تیم ملی‌ای همیشه پیروز نمی شود".

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا رودری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

80 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi