خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

لوئیس انریکه: راموس الگوی دیگر مدافعان اسپانیاست

لوئیس انریکه: راموس الگوی دیگر مدافعان اسپانیاست
به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا فیفادی را با دیدار دوستانه مقابل تیم ملی پرتغال آغاز کرد که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. آنها سپس در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف سوئیس رفتند و نهایتاً در یک بازی نزدیک با یک گل پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.
شاگردان لوئیس انریکه فردا شب در ادامه رقابت‌های لیگ ملت ها مهمان اوکراین خواهند بود. سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره این بازی گفت: " در قامت یک مربی واقعاً از اوکراین به عنوان یک تیم تمجید می کنم. آن‌ها چه در حمله و چه در دفاع عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهند و ما فردا شب برای پیروزی بر آنها باید عملکرد بی‌نقصی از خود ارائه دهیم."
اختلاف نظرهای زیادی در رابطه با زوج سرخیو راموس در خط دفاعی اسپانیا وجود دارد. لوئیس انریکه در این باره گفت: " پائو تورس، اریک گارسیا و دیگو یورنته اعضای خوب مان در این منطقه از زمین محسوب می شوند. این سه بازیکن عملکرد سطح بالایی از خود ارائه می‌دهند و همواره به دنبال پیشرفت هستند. سرخیو راموس یک الگو است و همه آنها باور دارند که می توانند تا در کنار بازیکنی مثل او به میدان بروند و حتی در برخی مواقع نقاط ضعف راموس را هم بپوشاند."

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه سرخیو راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi