خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

جورجینیو: هلند با تاکتیک خود فضاها را به روی ایتالیا بست

جورجینیو: هلند با تاکتیک خود فضاها را به روی ایتالیا بست
هافبک شماره 8 آتزوری از تساوی با هلند در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا می گوید.

جورجینیو عامل ناکامی ایتالیا در شکست دادن مجدد هلند را تغییر سیستم تیم حریف عنوان کرده است.

به نقل از RAI Sport، آتزوری که ماه گذشته با ارائه یک نمایش خیلی خوب در آمستردام به پیروزی رسیده بود، این بار با نتیجه 1-1 مقابل شاگردان فرانک دی بوئر متوقف شد. هافبک چلسی در مصاحبه پس از بازی گفت:

از آنجایی که تمام تلاش مان را برای برنده شدن انجام می دهیم و در این راستا خسته می شویم، طبیعتا عدم دستیابی به سه امتیاز ناراحت کننده است ولی نمی توان در تمامی بازی ها برنده شد. به نظرم عملکرد خوبی داشتیم و مردم از دیدن مسابقه دو تیمی که فوتبال خوبی بازی می کردند، لذت بردند. ما فرصت هایی داشتیم، آن ها هم همین طور و ما باز هم نشان دادیم که فلسفه مشخصی داریم و بر مبنای آن جلو می رویم. چه چیزی با بازی ماه قبل فرق داشت؟ به نظرم به تاکتیک ها بر می گشت چون حریف امشب با پنج مدافع بازی کرد. آن ها در آمستردام با دفاعی چهار نفره بازی کردند و ما با پنج گزینه پاس می توانستیم آن ها را دور بزنیم و فضا ایجاد کنیم. این بار آن ها در زمان مناسب پرس کردند و از نظر تاکتیکی ما را محدود کردند. پس از گذشت مدتی راهی برای برون رفت از آن فشار پیدا کردیم و دیگر نتوانستند ما را خنثی کنند چرا که فهمیده بودیم چه کاری باید انجام بدهیم.

برچسب‌ها: جورجینیو آتزوری ایتالیا هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

134 Juventusfc1399/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi