خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

تلاش مسجدسلیمانی‌ها برای باز کردن پنجره‌ها

تلاش مسجدسلیمانی‌ها برای باز کردن پنجره‌ها
فصل برای نفت مسجد سلیمان که با مربیگری مهدی تارتار نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده بود و حتی تا هفته‌های پایانی شانس کسب سهمیه آسیایی نیز داشت، بسیار بد تمام شد و بازیکنان این تیم و کادر فنی هر بازی به جای صحبت در مورد مسائل فنی در مورد مسائل و مشکلات مالی حرف می زدند.
این مشکلات سبب شد تا آنها در نیمه نهایی جام حذفی بدون تمرین کردن حاضر شوند و با پایان فصل نیز تارتار و بسیاری از بازیکنان کلیدی تیم راهی تیم های دیگر شدند.
مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از جدایی مجتبی حسینی که جانشین مهدی تارتار شده، کمی به خودشان جنبیدند و درنهایت امروز این مربی را به تیم بازگرداندند و تمرینات آغاز شد.
حالا اما یکی از مشکلات پیش روی سرپرست مدیرعاملی باشگاه که کار سختی را پیش رو دارد، مذاکره با بازیکنان مورد نظر مجتبی حسینی در شرایطی است که پنجره های تیم فوتبال باشگاه به دلیل شکایت‌های فصل گذشته، بسته شده و باید رضایت شاکیان جلب شود.
ابوذر شجاعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان در رابطه با این موضوع در گفتگویی که با خبر نگاران داشت، اینگونه توضیح داد:« بدهی های فصل گذشته را همچنان داریم. میزان بدهی‌ها ولی مشخص شده. در حال بررسی شرایط تیم و باشگاه در کمیته تعیین وضعیت هستیم. تا بتوانیم افرادی که مدنظر کادر فنی هستند را جذب کنیم. در حال مذاکره هستیم و امیدوارم تا پیش از اینکه لیگ آغاز بشود، تیم خوبی را بسته و مهیای مسابقات کرده باشیم و این وضعیت را پشت سر بگذاریم.»

برچسب‌ها: نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

36 Jordan Veretout1399/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi