خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,110

امیدوارم امباپه سال بعد به رئال مادرید نرود

امیدوارم امباپه سال بعد به رئال مادرید نرود
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری اطمینان دارند که رئال مادرید که تابستان امسال هیچ خرید جدیدی نداشت، سال بعد تمام تمرکزش را روی جذب کیلیان امباپه خواهد گذاشت. ستاره فرانسوی از سال 2017 مورد توجه رئال قرار دارد و اخیرا به سران پی اس جی گفته است که قراردادش را تمدید نمی کند و انتظار دارد تابستان بعد مسیر برای جدایی اش را هموار کنند.

آندر هررا هافبک اسپانیایی پی اس جی در مورد احتمال انتقال امباپه به رئال گفت:« امیدوارم این انتقال صورت نگیرد و دوست دارم امباپه در پی اس جی بماند. او یک شماره 9 است ولی همیشه در کناره های زمین حاضر می شود و نقشی مثل کریم بنزما را در پی اس جی دارد. او به راست و چپ می رود و مهارش تقریبا غیرممکن است.»

هررا در مورد جدایی چهره های بزرگی چون لوئیس سوارز از بارسا گفت:« معتقدم از دست دادن سوارز برای بارسا ضایعه بزرگی بود؛ به خصوص که مهاجمی هم به جای او جایگزین نکردند که بتواند جبران گل های از دست رفته او را بکند. در بارسا مهاجمی مثل سوارز که حضورش تضمین کننده گل باشد، نمی بینم. شاید حالا وقتش باشد که گریزمان قدمی رو به جلو بردارد. همچنین از انتقاداتی که به بوسکتس و جوردی آلبا وارد می کردند نیز شگفت زده بودم. آنها مقصر ناکامی های فصل گذشته بارسا نبودند و از نظر من انتقاد به آنها شرم آور بود.»

انتقال کاوانی به یونایتد:« کاوانی پیش از پیوستن به منچستریونایتد توصیه‌هایی از من خواست که به او گفتم منچستریونایتد یکی از آن تیم‌هایی است که نمی‌توان به آن نه گفت. فقط خیلی بد است که ادینسون نمی‌تواند از حضور هواداران منچستریونایتد بهره ببرد. ورزشگاه اولدترافورد منحصر به فرد است.»

برچسب‌ها: آندر هررا امباپه سوارز پاری سن ژرمن رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

164 --ʝσкєя--1399/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi