خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

رسمی: ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست

رسمی: ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست
به گزارش "ورزش سه"، کاوانی که بعد از جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته لیگ فرانسه، بازیکن آزاد بود، قراردادی یک ساله با شیاطین سرخ امضا کرد و در صورت توافق دو طرف، این قرارداد برای یک سال دیگر قابل تمدید است.

این مهاجم باتجربه برای هر فصل 11 میلیون یورو از منچستریونایتد دستمزد دریافت خواهد کرد و 2 میلیون یورو نیز پاداش عملکرد برای او در نظر گرفته شده است.

او بعد از امضای قرارداد به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست؛ بنابراین واقعا افتخار بزرگی است که اینجا هستم. من در طول تعطیلات سخت کار کردم و مشتاقم که برای این باشگاه بی نظیر بازی کنم.

من در طول دوران حرفه ای ام مقابل بعضی از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا بازی کردم و می دانم که در منچستر هم شرایط به همین شکل خواهد بود. نمی توانم برای تجربه جو الدترافورد بیش از این صبر کنم؛ وقتی که شرایط برای بازگشت هواداران مناسب شود."

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هم در مورد به خدمت گرفتن این مهاجم باتجربه گفت:" ادینسون یک بازیکن حرفه ای بسیار باتجربه است که همیشه هر کاری بتواند برای تیم می کند. رکورد گلزنی او در رقابت های باشگاهی و ملی، فوق العاده است و ما خوشحالیم که بازیکنی در اندازه های او را به خدمت گرفتیم.

او می تواند انرژی، قدرت، رهبری و یک ذهنیت فوق العاده به تیم اضافه کند و البته مهمتر از همه، برای تیم گل بزند. او تا حالا دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته، در هر باشگاهی که بوده جام برده و هنوز هم می تواند در بالاترین سطح، کارهای زیادی بکند."

برچسب‌ها: ادیسون کاوانی پاری سن ژرمن منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 --ʝσкєя--1399/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi