خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیون
اتحاد لیون
49
265

مدیر ورزشی لیون: دپای با بارسلونا به توافق رسیده است

مدیر ورزشی لیون: دپای با بارسلونا به توافق رسیده است
از زمان انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، از ممفیس دپای، مهاجم ۲۶ ساله تیم فوتبال لیون به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی این مربی هلندی نام برده شد. طبق ادعای مدیر ورزشی لیون به نظر می‌رسد این انتقال در آستانه عملی شدن است.
گفته می‌شود لیون روی دپای ۲۵ میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده، بازیکنی که تنها یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه فرانسوی باقی مانده است و برنامه‌ای هم برای تمدید قراردادش ندارد.
جونینیو، مدیر ورزشی لیون در گفت‌وگو با برنامه «تله‌فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه، درباره آینده حرفه‌ای مهاجم هلندی این تیم گفت: ممفیس در سال پایانی قراردادش با لیون است. او با بارسلونا به توافق رسیده است. شاید او روز دوشنبه از جمع ما جدا شود، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. به احتمال زیاد دپای، لیون را ترک خواهد کرد، اما اگر در جمع ما بماند برای کسب پیروزی‌ها کمک خواهد کرد.
دپای که در نقل‌وانتقالات زمستانی ۲۰۱۷ پس از ۱۸ ماه حضوری ناموفق در منچستریونایتد به لیون پیوست، توانست دوباره به روزهای اوجش بازگردد و تاکنون در ۱۴۳ بازی از رقابت‌های مختلف ۵۸ گل برای این تیم فرانسوی به ثمر برساند. گفته می‌شود در صورت انتقال او به بارسلونا، عثمان دمبله به طور قرضی راهی منچستریونایتد خواهد شد.
بارسلونا مذاکره با منچستریونایتد برای فروش دمبله را تکذیب کرد
جونینیو درباره بحث به خدمت گرفتن ماتیا دی‌شیلیو، مدافع یوونتوس نیز اظهار داشت: بنا به خواسته رودی گارسیا با دی‌شیلیو در تماس هستیم. در تلاش هستیم این بازیکن را به تیم تحت‌هدایت او اضافه کنیم. مذاکرات با یوونتوس برای به خدمت گرفتن دی‌شیلیو در سطح پیشرفته‌ای در حال انجام است، اما هنوز چیزی صد درصد نیست. شاید روز دوشنبه اتفاقی در این زمینه بیفتد.

برچسب‌ها: لیون بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

232 Ol Lyon1399/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi