خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

مربی سپاهان: هنوز برای صعود شانس داریم

مربی سپاهان: هنوز برای صعود شانس داریم
به گزارش خبرورزشی، مجتبی توتونی پس از شکست در دیدار برگشت مقابل النصر عربستان گفت: تا وقتی که حتی شانس کوچکی دارید، باید برای آن تلاش کنید. ما هنوز روی کاغذ برای صعود امید داریم. می‌دانیم کار خیلی سختی است، ولی ناامید نیستیم. تلاش می‌کنیم بچه‌ها را از این شرایط روحی و روانی خارج کنیم.
وی ادامه داد: از شرایطی که برایمان به وجود آمده، با وجود نمایش خوبی که بچه‌ها داشتند، ناراحت هستیم، ولی وظیفه ما این است که شرایط را برای بازی بعد مهیا کنیم. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام بدهیم. بچه‌ها باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس‌ها کوچکی دارند.
سرمربی سپاهان در مورد گل نشدن موقعیت‌ها در نیمه اول گفت: این مشکلی است که ما در دو بازی اخیر داشتیم. در زدن ضربه آخر به سمت دروازه دچار مشکل شدیم. البته اینکه یک تیم بتواند از خط دفاعی تیم النصر عبور و این همه موقعیت گل را در نیمه اول آماده کند، یک گام خوب و موفق است، ولی در زدن ضربات نهایی دچار مشکل بودیم. شاید این نتیجه این است که ما بیشتر از یک ماه از شرایط مسابقه دور بودیم.
وی ادامه داد: بازیکنان ما کمی از شرایط مسابقه دور شدند و این مطمئنا روی عملکردشان اثر منفی می‌گذارد. اما جای امیدواری دارد که تیم ما روی تیم خوبی مانند النصر فشار زیادی می‌آورد و موقعیت‌های گل زیادی را فراهم می‌کند. این مساله ما را به روز‌های آینده امیدوار می‌کند.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

85 ★ Sajjad ★1399/06/29

استقلال سیتی83: /: ختما صعود میکنه

30 شهریور (11:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi