خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

مقاومتی که شکست؛ ستایش فرانسه از بنزما

مقاومتی که شکست؛ ستایش فرانسه از بنزما
نوئل لو گرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بالاخره به تمجید از کریم بنزما پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از سال 2015 در خصوص پرونده اخاذی از هافبک پیشین لیون که در آن نقش واسطه میان باج‌خواهان و والبوئنا را ایفا کرد، بارها مورد بازجویی قرار گرفته که این اتفاق برای او عواقب بدی همچون از دست دادن تیم ملی فرانسه و غیبت در یورو 2016 و جام جهانی 2018 را به همراه داشت.

نوامبر سال گذشته رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه صراحتا تاکید کرد که دوران حضور بنزما در تیم ملی این کشور به اتمام رسیده و او دیگر پیراهن خروس ها را به تن نخواهد کرد. اتفاقی که باعث شد کریم بنزما درخواست بازی برای تیم ملی الجزایر را مطرح کند که با مخالفت روبرو شد.

ستاره فرانسوی رئال یکی از بهترین های فصل این باشگاه بود و با 21 گل زده و 8 پاس گل، نقش به سزایی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشت. او در 47 بازی در تمام رقابت ها نیز 26 گل به ثمر برساند تا جایی که نوئل لو گرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه هم نتوانست در مورد تمجید از او مقاومت کند.

لو گرا در مورد کریم به رادیو مونته کارلو گفت:« بنزما فصلی استثنایی را پشت سر گذاشت. اخیرا به زین الدین زیدان هم به صورت ویژه ای قهرمانی رئال را تبریک گفتم. بنزما این روزها و پس از فصلی که پشت سر گذاشت، از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شود. بنزما بهترین بازیکن دنیا؟ قضاوت در مورد این مساله کار من نیست چون من همه بازی ها را تماشا نکردم اما از نظر من، این بهترین فصل فوتبالی بنزما بود.»

برچسب‌ها: بنزما فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 LΘνεરΘɴ1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi