خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

نگرانی دشان؛ شاید امباپه جلوی کرواسی بازی نکند

نگرانی دشان؛ شاید امباپه جلوی کرواسی بازی نکند
سرمربی فرانسه می گوید برای جلوگیری از مصدومیت کیلیان امباپه ریسک نخواهد کرد و ممکن است او را در بازی بعدی فرانسه مقابل کرواسی به میدان نفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا دیروز به استکهلم رفت و موفق شد سوئد را در خانه‌اش با تک گل کیلیان امباپه با نتیجه 1-0 شکست دهد. اما در این بازی امباپه به دلیل ضربه‌ای که در اواخر بازی به پایش وارد شده بود 13 دقیقه مانده به پایان بازی تعویض شد تا نگرانی‌هایی بابت مصدومیت او بوجود بیاید.

بعد از بازی دیدیه دشان سرمربی فرانسه به خبرنگاران گفت حاضر نیست در مورد سلامت امباپه ریسک کند و ممکن است او را در بازی بعدی تیمش مقابل کرواسی به میدان نفرستد. گفته می‌شود امباپه از ناحیه قوزک پا دچار آسیب شده است.

فرانسه روز سه شنبه در تکرار مسابقه فینال جام جهانی 2018، این بار در لیگ ملت‌های یوفا به مصاف کرواسی خواهد رفت.

دشان در پایان بازی دیشب در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت امباپه گفت: " امباپه بعد از بازی بهتر بود. در جریان مسابقه ضربه بدی به نقطه حساسی در قوزک پایش خورده بود. کیلیان به بازی ادامه داد ولی من نمی خواستم دست به ریسک بزنم".

سرمربی فرانسه در ادامه گفت: " باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم امباپه چه شرایطی دارد. این در مورد بازیکنهای دیگر هم صادق است و من درباره سلامت هیچکس ریسک نمی‌کنم. باید ببینیم قوزک پای امباپه فردا چه شرایطی دارد. من فردا با امباپه صحبت می‌کنم تا ببینم می‌تواند روز سه شنبه در مقابل کرواسی به میدان برود یا نه".

برچسب‌ها: امباپه دشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

27 LΘνεરΘɴ1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi