خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,796

واکنش جدید دیدیه دشان به انتقادات از گریزمان

واکنش جدید دیدیه دشان به انتقادات از گریزمان
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از آنتوان گریزمان در برابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شنبه شب در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف سوئد رفت و موفق شد به سختی و با تک گل کیلیان امباپه این تیم را شکست دهد. با این حال آنتوان گریزمان می توانست در دقایق پایانی مسابقه خیال قهرمان جهان را راحت کند اما پنالتی این بازیکن از دست رفت؛ موضوعی که یک زنگ خطر دیگر برای مهاجم بارسلونا خواهد بود که اخیراً عملکردش در تیم باشگاهی خود نیز با انتقاداتی روبرو شده بود.

دیدیه دشان که بعد از بازی برابر سوئد از آنتوان گریزمان حمایت کرده بود حالا یک بار دیگر و پیش از آغاز تقابل با کرواسی نیز این کار را انجام داده است. سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در این باره گفت: " من هیچ شکی به گریزمان ندارم. او می‌داند که مقابل سوئد بهترین بازی خود را انجام نداد اما در دیدار روز سه شنبه می تواند آن را جبران کند. در مورد گریزمان تصمیمی خواهم گرفت که هم در مورد او و هم برای تیم کاملاً مناسب باشد."

دشان در ادامه پیرامون پنالتی های از دست رفته آنتوان گریزمان نیز گفت: " وقتی پیروز می شویم آن را با لبخند جشن می گیریم. شاید او در این قسمت از بازی کمی اعتماد به نفسش را از دست داده باشد. با این حال آخرین پنالتی مهم او برای ما به تور دروازه حریف چسبیده بود. همچنین چنین اتفاقی اهمیت و اعتبار گریزمان در تیم ملی فرانسه را زیر سوال نخواهد برد."

برچسب‌ها: دشان گریژمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 LΘνεરΘɴ1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi