خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان: گریزمان باید دوباره موتور خود را روشن کند

دشان: گریزمان باید دوباره موتور خود را روشن کند
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه از آنتوان گریزمان در برابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که آنتوان گریزمان بعد از کش و قوس‌های فراوان از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست؛ ستاره فرانسوی اما نتوانست در فصل اول حضور خود انتظارات هواداران را برآورده کند؛ موضوعی که به طور قطع فرم نامطلوب بارسلونا در فصلی که گذشت نیز تاثیر بسزایی در آن ایفا کرد.

با این حال طی این مدت سرمربی تیم ملی فرانسه یعنی دیدیه دشان بارها از گریزمان حمایت کرده است؛ دشان حالا در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا نیز یک بار دیگر این کار را انجام داده است. او در این باره گفت: " به عقیده من همه بازیکنان فاز هجومی برای رقم زدن تفاوت‌ها به افزایش روحیه احتیاج دارند. گریزمان نیز یکی از بازیکنان تیم ملی فرانسه بود که مدت 15 روز به میدان نرفته بود. پس فکر می کنم که او احتیاج دارد که دوباره موتورش را روشن کند."

آنتون گریزمان در دیدار شب گذشته تیم ملی فرانسه مقابل سوئد، پنالتی این تیم در دقیقه 95 را از دست داد. دشان در این باره گفت: " او می‌داند که این پنالتی را هم مانند دو ضربه آخرش از دست داده است. با این حال او مدت زمان زیادی پنالتی نزده بود و باید دوباره با این شرایط کنار بیاید. او با این موضوع کاملاً خوشحال است و به طور قطع در صورت رخ دادن پنالتی در بازی های بعدی باز هم گریزمان پشت ضربه خواهد ایستاد."

برچسب‌ها: گریژمان دشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 LΘνεરΘɴ1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi