خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

سپاهانِ محرم؛ یک کادر تقریبا اصفهانی

سپاهانِ محرم؛ یک کادر تقریبا اصفهانی
به گزارش “ورزش سه”، محرم نویدکیا به تازگی هدایت سپاهان را در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا قبول کرد و از کادر فنی قبلی طلایی پوشان که دو سال زیر نظر امیرقلعه نویی فعالیت می کردند، تنها قاسم زاغی نژاد و تکسیرا در تیم باقی مانده اند.
قاسم زاغی نژاد مربی‌ای به شمار می رود که هم سابقه بازی در سپاهان و منتخب اصفهان را دارد و هم در تیم سپاهان نوین به عنوان مربی فعالیت داشته است.
مجتبی توتونی دیگر چهره ای به شمار می رود که در روزهای آخر در تمرینات تیم دیده شد. توتونی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان است و سابقه بازی در تام و ذوب آهن را هم در کارنامه خود دارد.
عباس سروری دیگر فرد حاضر در کادر فنی طلایی پوشان زیر نظر محرم نویدکیا است؛ او نیز در دهه ۷۰ بازیکن تیم سپاهان و یکی از شاگردان مرحوم ناصر حجازی در تیم سپاهان بوده است.
و در نهایت آخرین عضو اصفهانی سپاهان نیز علیرضا ربانی ۳۷ ساله است، که سابقه ۷ سال کار در سپاهان را دارد. او همچنین در کمپ اسپایر قطر فعالیت داشته و باشگاه های اسپورتینگ پرتغال و استقلال نیز بخش دیگری از کارنامه کاری این مربی بدنساز جوان را تشکیل می‌دهند، تا به نوعی کادر محرم نویدکیا به غیر از تکسیرا و رحمان احمدی کادری اصفهانی باشد.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان کادر فنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

79 ⭐ Fc Taha ⭐1399/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi