خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سایپا
اتحاد سایپا
33
515

صادقی: به جوانگرایی در سایپا ادامه می دهیم

صادقی: به جوانگرایی در سایپا ادامه می دهیم
سرمربی جوان سایپا در اولین فصل سرمربیگری اش تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا برای دومین سال پیاپی قرار است روی نیمکت تیمی بنشیند که تمام دوران فوتبالش را در آن سپری کرده است.

به گزارش" ورزش سه" باشگاه سایپا به ابراهیم صادقی سرمربی فصل گذشته و کاپیتان سابق این تیم بار دیگر اعتماد کرده و قرارداد او را تمدید کرد. صادقی فصل گذشته تیم متحول شده و جوان سایپا را در لیگ برتر نگه داشت.

صادقی در ارتباط با ادامه همکاری اش با سایپا و برنامه هایش با این تیم گفت:" بیست سال تجربه ام در فوتبال، من را به این نتیجه رساند که در فصل جدید حضورم در باشگاه سایپا، همچنان اعتقاد و اعتماد کامل به فلسفه جوانگرایی و توسعه فوتبال داشته باشم. "

او افزود:"این حرکتی است که نیاز به حمایت ویژه دارد، حمایتی که می تواند چالش های فراوانی به همراه داشته باشد و خوشبختانه مجموعه مدیریتی گروه خودروسازی سایپا از مدیرعاملی آگاه و توانمند در مسیر توسعه و تحول در همه زمینه ها برخوردار است. نگاه و حمایت ارزشمند جناب آقای سلیمانی در جوانگرایی، پرورش استعدادها و توسعه ورزش کشور، برایم در طول فصل سخت و طاقت فرسای گذشته، قوت قلب بود."

صادقی درمورد فصل گذشته گفت:" فصل گذشته فصلی بود که سایپا یک دستاورد برای فوتبال ایران داشت؛ حمایت از جوانان با استعداد و توسعه فوتبال کشور و معرفی نسل جدید و آینده دار که با حمایت مدیران ارشد گروه و باشگاه سایپا همراه بود."

مربی سایپا در انتهای صحبت هایش گفت:" در پایان از حسن اعتماد مجدد مدیران گروه خودروسازی سایپا، سرپرست محترم باشگاه و به ویژه جناب آقای مهندس سلیمانی به اینجانب قدردانی و تشکر می نمایم."

برچسب‌ها: سایپا جوانگرایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

217 Im Sorry1399/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi