خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

هواداران اتلتیکو مادرید و یوونتوس به صفحه همسر موراتا

هواداران اتلتیکو مادرید و یوونتوس به صفحه همسر موراتا
هواداران اتلتیکو مادرید و یوونتوس به صفحه همسر موراتا یورش بردند
آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی اتلتیکو این روزها با شایعاتی در مورد بازگشتش به یوونتوس مواجه شده است. بازیکن اسبق رئال مادرید با پیشنهاد جدی یوونتوس مواجه شده است و تورینی ها در کنار سایر گزینه ها همچون سوارز و ژکو به جذب وی فکر می کنند.

هواداران اتلتیکو از شایعه جدایی موراتا خوشحال نیستند و به همین خاطر به صفحه آلیس کمپلو، همسر ایتالیایی این بازیکن یورش برده اند و خواستار آن شده اند تا آلوارو در واندا متروپولیتانو بماند. تا کنون موراتا و همسرش هیچ واکنشی به شایعات در مورد بازگشت به تورین نداشته اند اما هواداران اتلتیکو فکر می کنند که ملیت ایتالیایی آلیس شاید باعث شود تا موراتا تصمیم بگیرد که تیمشان را ترک کند و به کشور همسرش برود. بسیاری از هواداران اتلتیکو با پیام هایی نظیر " در مادرید بمانید" یا "چرا در مادرید خوشحال نیستید" به سراغ صفحه اینستاگرام مدل ایتالیایی رفته اند.

البته این تنها هواداران اتلتیکو نیستند که به صفحه آلیس کمپلو یورش برده اند بلکه هواداران یوونتوس هم اقدام مشابهی را انجام دادند و در صفحه اینستاگرام آلیس پیام گذاشته اند که "آلوارو را راضی کن تا به تورین برگردد."

به هر صورت به نظر می رسد که موراتا ممکن است که در هفته های پیش رو به یکی از سوژه های داغ خبری تبدیل شود مگر آن که خودش شایعه جدایی از اتلتیکو را تکذیب کند.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید یوونتوس آلوارو موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

141 اطلاعیه1399/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi