خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اروگوئه
اتحاد اروگوئه
15
1,279

روایت تلخ ستاره غنایی از پنالتی جام 2010 برابر اوروگوئه

روایت تلخ ستاره غنایی از پنالتی جام 2010 برابر اوروگوئه
آساموا ژیان، ستاره غنایی از خاطرات تلخ خود در جام جهانی 2010 سخن گفت.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی غنا در جام 2010 این فرصت را داشت تا به اولین تیم آفریقایی راه یافته به نیمه نهایی جام جهانی تبدیل شوند. آنها در دقایق پایانی دیدار برابر اوروگوئه و با خطای هند لوییس سوارز صاحب یک ضربه پنالتی شدند که آساموا ژیان آن را از دست داد و در نهایت این اوروگوئه بود که موفق شد به نیمه نهایی را پیدا کند.
آساموا ژیان گفت: "هر زمان تنها باشم هم هنوز این اتفاق من را تعقیب می کند. گاهی اوقات احساس می کنم دنیا دوباره باید به عقب بازگردد تا بتوانم خودم را رهایی بخشم، اما می دانم که این اتفاقی است که مرا تا آخر عمر دنبال می کند. من این شرایط را قبول می کنم زیرا هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. من پست ضربه رفتم تا کشورم را نجات دهم، اما در نهایت متهم شدم و این شرایط را قبول می کنم، زیرا می دانم مردم چه احساسی دارند.

این مثل یک فاجعه بود. دیوانه وار بود. در تمام شب نتوانستم بخوابم زیرا تا صبح گریه می کردم، بنابراین به نوعی آرام شدم چون دیگر نمی توانستم بیشتر از این گریه کنم. همه آنچه به خودم می گفتم این بود که ای کاش فرصتی دیگر حتی خارج از دنیای فوتبال بدست آورم، زیرا می دانستم که می توانم جبران کنم.
به نظر می رسد مردم علاقمندند من از تیم ملی غنا خداحافظی کنم، اما من هنوز تمام نشده ام. من دو مصدومیت داشتم، اما دوباره به مرز آمادگی رسیده ام. حالا احساس خوبی دارم، کمی اضافه وزن دارم که باید روی آن کار کرده و دوباره به شرایط خوب بازگردم. عدم کسب یک جام با لباس غنا باعث نارضایتی من می شود. از سال 2003 من مدال برنز و نقره بدست آورده ام، اما هنوز موفق به کسب قهرمانی نشده ام. این چیزی است که من را اذیت می کند و می خواهم به این هدف دست یابم. هنوز هم احساس می کنم می توانم خودم را ثابت کنم و هیچ کس نمی تواند به من بگوید از فوتبال خداحافظی کن."

برچسب‌ها: اسامو ژیان سوارز اروگوعه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

160 Im Sorry1399/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi