خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

شانس انتقال مسی به PSG بیش از بازگشت نیمار است

شانس انتقال مسی به PSG بیش از بازگشت نیمار است
واگنر ریبیرو که در پیوستن نیمار به بارسلونا در سال 2013 نقش مهمی ایفا کرد، معتقد است الان دیگر هیچ شانسی برای بازگشت نیمار به بارسلونا وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2017 بود که بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و انتقال او با انتقادات فراوانی همراه شد. در دو سال ابتدایی مصدومیت ها مانع درخشش نیمار شدند تا جایی که او پشیمان از پیوستن به پی اس جی تلاش زیادی برای بازگشت به لالیگا و پوشیدن دوباره پیراهن بارسا یا حتی پیوستن به رئال کرد اما در نهایت سران باشگاه پاریسی مانع جدایی او شدند.

نیمار امسال اعاده حیثیت کرد و اکنون با پی اس جی در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد و می تواند دومین سه گانه فوتبالی اش را به دست بیاورد. در بارسلونا اما بر این عقیده اند که نیمار تنها بازیکنی است که می تواند بحران اخیر این تیم را پایان بدهد و مشتاق بازگشت او هستند.

واگنر ریبیرو ایجنت سابق نیمار اما احتمال بازگشت فوق ستاره برزیلی را بسیار اندک می داند. او در این رابطه گفت:« چرا نیمار الان باید پی اس جی را ترک کند؟ مقطعی بود که او به خاطر مصدومیت ها احساس ناامیدی می کرد و دوست داشت به بارسا یا رئال ملحق شود اما الان اینطور نیست. می توانیم ببینیم که نیمار الان چقدر در پی اس جی خوشحال است.»

ریبیرو ادامه داد:« او در پاریس شهر رویاها زندگی می کند. عمارتی شیک و فوق العاده در اختیار او گذاشته شده و خانواده اش نیز با او زندگی می کنند. برای یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی می کند و هر چیزی که رویایش را دارد، برای او فراهم است. در چنین شرایطی او دلیلی برای ترک پی اس جی ندارد و معتقدم حداقل دو سال دیگر هم در پاریس خواهد ماند. الان احتمال اینکه مسی به پی اس جی منتقل شود، خیلی بیشتر از احتمال بازگشت نیمار به بارسلوناست.»

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

143 ☫ ایران ☫1399/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi