خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

پرداخت پاداش قهرمانی بایرن به لیورپول از سوی بارسلونا!

پرداخت پاداش قهرمانی بایرن به لیورپول از سوی بارسلونا!
سوشیانت نیوز- در صورت قهرمانی فیلیپه کوتینو با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا مجبور است که بر اساس توافق صورت گرفته با لیورپول مبلغ 5 میلیون یورو به این باشگاه بپردازد.

بازیکن تیم ملی برزیل در ژانویه 2018 و با قراردادی به ارزش 160 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست اما نتوانست در ترکیب این تیم تاثیرگذار باشد و درخشش خود در آنفیلد را تکرار کند. کوتینیو تابستان گذشته در فهرست مازاد ارنستو والورده قرار گرفت و به صورت قرضی به بایرن مونیخ منتقل شد. اما این بازیکن در آلیانز آرنا نیز به دلیل مصدومیت و همچنین آمادگی بالای توماس مولر چندان موفق نبود و نقش زیادی در موفقیت آنها در فصل جاری ایفا نکرد. او شب گذشته در دقایق پایانی برابر بارسلونا به میدان آمد اما موفق شد در همین دقایق کوتاه دو گل به ثمر رسانده و پاس گل رابرت لواندوفسکی را نیز ارسال کند تا بایرن مونیخ با نتیجه تحقیرآمیز 2 - 8 به پیروزی برسد. بایرن حالا مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان پس از سال 2013 است و به گفته روزنامه اسپانیایی اسپرت اگر آنها موفق به کسب جام قهرمانی در این رقابت‌ها شوند، بارسلونا با بند دردناک قرارداد کوتینیو روبرو خواهد بود. بر اساس این بند که در قرارداد امضا شده بین بارسلونا و لیورپول وجود دارد، مدیران تیم اسپانیایی باید در صورت کسب مدال طلای لیگ قهرمانان از سوی فیلیپه کوتینیو مبلغ 5 میلیون یورو به باشگاه لیورپول پرداخت کنند. بایرن مونیخ پیش از این اعلام کرده که علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد این بازیکن 28 ساله ندارد و او در پایان فصل بار دیگر به بارسلونا بازخواهد گشت. هرچند به نظر نمی‌رسد که در این تیم ماندگار باشد و گفته می‌شود که به دنبال بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

برچسب‌ها: سوشیانت نیوز لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

127 Jürgen Klopp1399/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi