خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات

سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات
سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات
رودی گارسیا، سرمربی لیون، تعریف و تمجید ویژه ای در باره یوونتوس انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری در اولین فصل حضور خود در تورین به دلیل سبک بازی تیمش مورد انتقادات قرار گرفته و با وجود قهرمانی یووه در فصل 20-2019 سری آ اما بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که تیم شان اصلاً نمایش های خوبی را ارائه نداده و امید چندانی برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد.

بیانکونری جمعه شب و در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت؛ مسابقه ای که به طور قطع از سختی‌ زیادی برای تیم ساری برخوردار خواهد بود چرا که آنها در دیدار رفت با یک گل شکست خورده بودند و حالا باید در تورین به پیروزی با بیش از این تعداد گل دست پیدا کنند.

سرمربی لیون یعنی رودی گارسیا اما پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس به دفاع از عملکرد مائوریتزیو ساری و تیمش در برابر انتقادات پرداخته است. او در این باره گفت: " من بازی های یوونتوس را دیده ام و می دانم که بسیاری می گویند که آنها خوب بازی نمی کنند. پاسخ من این است که یووه در 36 بازی موفق به فتح لیگ شد و این نشان می‌دهد که سایر تیم‌ها افت نکرده اند. به طور قطع اگر آنها در چند بازی آخر خود هم به پیروزی احتیاج داشتند، در آنها نیز حریفان شان را شکست می دادند.

ساری DNA یوونتوس را حفظ کرد و با آنها به قهرمانی رسید. با این وجود آنها هنوز هم مورد قضاوت قرار می گیرند اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که یوونتوس هنوز هم بهترین است."

برچسب‌ها: ساری یوونتوس لیون رودی گارسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

76 اطلاعیه1399/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi