خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی یونایتد برای جذب وینگر فیورنتینا

پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی یونایتد برای جذب وینگر فیورنتینا
خبرگزاری فوتبالی – به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ به دنبال خرید وینگر جوان و آینده دارِ فیورنتینا، فدریکو کیه‌زا هستند. بازیکنی که مد نظر یوونتوس نیز قرار دارد.
به گزارش فوتبالی، به ادعای برخی از رسانه‌های ایتالیایی، منچستر یونایتد پیشنهادی ۵۵ میلیون یورویی برای خرید فدریکو کیه زا ارائه داده است تا بتواند نظر باشگاه فیورنتینا را جلب کرده و مانع از پیوستنِ این بازیکنِ آینده دار به یوونتوس شود. این ملی پوشِ ایتالیایی در ماه های اخیر پیشنهاداتی از سایر باشگاه های سری آ هم دریافت کرده است. از جمله‌ی این تیم ها می‌توان به یوونتوس و اینتر اشاره کرد. کیه‌زا که یکی از آینده دار ترین بازیکنان ایتالیایی به شمار می‌رود مورد توجه سران منچستر یونایتد قرار گرفته است. این بازیکن که به نوعی محصول آکادمیِ فیورنتیناست در این فصل از رقابت های سری آ، ۱۰ گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت.
این اولین پیشنهاد منچستریونایتد برای کیه‌زا است. سران فیورنتینا فقط در صورت دریافت پیشنهادی مناسب راضی به خروج این بازیکنِ آینده دار از باشگاهشان می‌شوند. کیه زا سابقه‌ی گلزنی برای تیم ملی ایتالیا را هم در کارنامه‌ی خود دارد و کارشناسان فوتبال ایتالیا به آینده‌ی او امیدوارند و معتقدند اکنون فرصت تصمیم گیری در مورد آینده‌ی این بازیکن است.

برچسب‌ها: فیورنتینا کیه زا منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

113 ⭐ Fc Taha ⭐1399/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi