خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

کیش به قلعه

کیش به قلعه
بازی استقلال و سپاهان حداقل روی کاغذ بسیار نزدیک بود؛ بنابراین غیرقابل باور به‌نظر می‌رسید که یک تیم بیشتر از یک نیمه 10نفره بازی کند و باز برنده شود. برنده شود، بدون اینکه برای برد بیش از حد به زحمت بیفتد و رنج بکشد. این اتفاق اما برای استقلال رخ داد و شاگردان مجیدی با یک نفر کمتر، یک پیروزی درخشان تقدیم سرمربی‌شان کردند.

۱- یک قانون نانوشته می‌گوید برون‌گراترین مجیدی دنیا، فرهادی است که قلعه‌نویی را می‌برد! ظاهرا مجیدی در چنین شرایطی اصلا نمی‌تواند خودش را کنترل کند. او وقتی به‌عنوان دستیار شفر با گل دقیقه ۹۰ پاتوسی سپاهان قلعه‌نویی را شکست داد، مشت‌هایش را گره کرد و رگ گردنش را بیرون انداخت. مجیدی همان شب تصویری از مشت‌هایش منتشر کرد و بدون ذکر نام قلعه‌نویی خطاب به او نوشت: «تا کی می‌خواهید استقلال فقط با شما جام بگیرد؟» بعد از پیروزی ارزشمند شنبه‌شب هم مجیدی مقابل دوربین عکاسان ژست «هیس» گرفت. این دفعه واقعا معلوم نیست منظورش به کیست؛ اما هر چه باشد انگار برد جلوی امیر، یک‌بار دیگر باعث برون‌ریزی احساسات او شده است.

۲- این بازی به‌اصطلاح 6امتیازی بود، اما توقف سایر مدعیان کسب سهمیه، ارزش پیروزی در آن را مضاعف کرد. استقلال در هفته‌ای اصلی‌ترین رقیبش برای نایب‌قهرمانی را شکست داد که تراکتور، فولاد و شهرخودرو هم متوقف شده بودند.

۳- استقلال و سپاهان هفته آینده باید در همین ورزشگاه در چارچوب مسابقات جام حذفی به میدان بروند. همیشه وقتی ۲ تیم ۲ بازی در فاصله نزدیک دارند، مسابقه دوم بهترین محک برای سرمربیان است. آنها باید آموخته‌ها و اندوخته‌های بازی اول را در نبرد دوم به‌کار بگیرند. بنابراین مجیدی و قلعه‌نویی بیستم مرداد یک دوئل جذاب‌تر خواهند داشت. فعلا اما راند اول را مجیدی بدجوری برده و قلعه‌نویی را از نیمکت استقلال دور کرده است.

۴- شیخ دیاباته خودش جلوی سپاهان پنالتی گرفت و خودش هم آن را گل کرد. این دوازدهمین گل شیخ در لیگ نوزدهم بود؛ فصلی که او خیلی از مسابقاتش را به‌خاطر غیبت یا مصدومیت از دست داد. دیاباته با این گل به شهریار مغانلو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر پیوست. حالا هردو ۱۲ گله هستند و بخت مسلم فتح کفش طلا به شمار می‌آیند. اگر دیاباته امسال آقای گل شود، به حسرت ۱۱ ساله استقلالی‌ها در این زمینه پایان خواهد داد. آخرین آقای گل استقلالی لیگ آرش برهانی بود که با ۲۱ گل آقای گل لیگ هشتم شد.

۵- پیش از بازی رفت پرسپولیس و سپاهان در همین فصل، سعید آقایی به‌علت یک کری‌خوانی عحیب اینستاگرامی برای هواداران حریف محروم شد. این اتفاق درست شب بازی برای مدافع سپاهان رخ داد. این بار هم شایان مصلح به‌دلیل انتساب یک کامنت به او در فضای مجازی از بازی با استقلال محروم شد، اما کمیته اخلاق در آخرین دقایق مدافع سپاهان را بخشید تا او با دادن یک پنالتی و زدن یک گل به‌خودی نقش اول بازی باشد. الان قلعه‌نویی باید خدا را شکر کند که آقایی را برای بازی با پرسپولیس نبخشیدند؛ وگرنه همان برد ۲-۰ ورزشگاه آزادی که از معدود قاب‌های زیبای این فصل سپاهان به شمار می‌رود هم از بین می‌رفت!

برچسب‌ها: فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 Juventusfc1399/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi