خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

آماده باش ساکت به آزادی،ساسان و شکاری.

آماده باش ساکت به آزادی،ساسان و شکاری.
به گزارش "ورزش سه" شاگردان ساکت الهامی که از تونل وحشت نیم فصل دوم خود و رویایی با چهار تیم مدعی و بالانشین جدول بدون شکست و با کسب دو پیروزی و دو تساوی خارج شده‌اند، حال امشب در دیدار افتتاحیه هفته بیست و هفتم باید در خانه پذیرای پیکان باشند؛ پیکانی که در دیدارهای اخیر خود توانسته به بقا در لیگ امیدوارتر شود و می‌خواهد در تبریز با شگفتی سازی شانس بقای خود را دوچندان سازد.

یکی از مشکلات فصل جاری تراکتور، در خط حمله است که این تیم گلزن شش دانگی ندارد؛ البته که با خرید حمزاوی و فورچونه سرمایه‌گذاری زیادی روی خط آتش خود داشتند اما سرانجام حاصلی عاید این تیم نشد تا فعلا بهترین گلزن فصل تراکتور احسان حاج صفی باشد.

ساسان انصاری هم هفته‌هاست از دروازه فاصله گرفته و در قامت یک وینگر در ترکیب تراکتور به میدان می‌رود تا محمدرضا آزادی و رضا شکاری در نوک پیکان حمله تراکتور به میدان بروند؛ بعد از حاج صفی، انصاری با پنج گل و رضا اسدی هافبک دفاعی تراکتوری‌ها با چهار گل بهترین گلزن سرخ‌پوشان تبریزی هستند.

حال باید دید در دوئل سخت امشب که پیروزی در آن می‌تواند امیدهای آسیایی شدن تراکتور را با توجه به دوئل مستقیم استقلال و سپاهان پررنگ کند، چه کسی گلزن تراکتوری‌ها خواهد بود و عصای دست ساکت الهامی سرمربی جوان این تیم خواهد شد؟

دیدار تراکتور و پیکان امشب از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز خط حمله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

79 Terraktortabriz1399/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi