خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,320

فدراسیون و یک دردسر جدید: لباس تیم ملی

فدراسیون و یک دردسر جدید: لباس تیم ملی
فدراسیون و یک دردسر جدید: لباس تیم ملی
کمپانی آل اشپورت رسما به همکاری خود با فدراسیون فوتبال ایران پایان داد تا طرف ایرانی برای ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی به دنبال یک شرکت جدید برای همکاری باشد.

به گزارش ورزش سه، بنابر آنچه که در قرارداد فدراسیون و ال اشپورت آمده بود، این شرکت آلمانی که از طریق نماینده خاورمیانه اش با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته بود، تنها باید البسه خارجی را در اختیار تیم ملی می‌گذاشت که باتوجه به شرایط پیش آمده، مشکلات صادرات و واردات کالا و منع پرواز از کشورهای مختلف و دشواری های تامین البسه تیم ملی، این شرکت با استناد به بند فور ماژور قرارداد، اظهارنامه فسخ خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا همکاری کوتاه مدت ال اشپورت با تیم های ملی به اتمام برسد.

آل اشپورت که در اوایل کار مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی برای تامین البسه تیم ملی پای به میدان گذاشته و قرارداد مالی نسبتا خوبی را با فدراسیون فوتبال امضا کرده بود، حالا تنها در شرایطی قادر به ادامه کار با فدراسیون فوتبال است که البسه تیم های مختلف ملی را از طریق شرکتش در ایران تامین کند که این مسئله فعلا در نظر فدراسیون فوتبال نیست. با این وصف کمپانی های ایرانی حاضر در بازار ایران مثل مجید یا استارت تامین کننده البسه تیم ملی در اردوهای پیش رو خواهند بود.

البته تلاش ورزش سه برای گفتگو با مسئولان مربوطه فدراسیون برای آگاهی از وضعیت انبار و البسه سابق آدیداس به جایی نرسید اما باتوجه به دو بازی دوستانه ایران در آینده نزدیک شاید تیم ملی از البسه آدیداس خریداری شده در دوران جام جهانی استفاده کند.

باتوجه به این که تیم ایران خود را برای انجام دو دیدار حساس در مهر و آبان آماده می‌کند، یقینا پشتیبانی لجستیکی از تیم ملی فوتبال ایران از اولویت های کارهای فدراسیون فعلی خواهد بود و بنابراین باید هرچه سریع تر شرکت جایگزین ال اشپورت معرفی و به طراحی البسه تیم ملی بپردازد. شاید هم این فرصتی برای برخی طراحان داخلی باشد که در مرتبه های قبلی بارها و بارها برای پیراهن تیم ملی ایران طرح های مختلفی را آماده کرده بودند اما این طرح ها هرگز مورد توجه شرکت های تامین کننده لباس قرار نگرفت.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال با یک برنامه ریزی باتوجه به انعطاف شرکت های داخلی و همچنین فاصله زمانی تا بازی های تیم ملی در مهرماه میتواند این نقشه را علنی کند تا تیم ملی با طراحی منحصر به فرد پیراهنش وارد میدان رقابت بشود. صد البته کیفیت جنس پیراهن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و باید دید فدراسیون فوتبال در این زمینه با شرکت های داخلی به چه نتیجه ای می‌رسد.

برچسب‌ها: البسه تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 2

70 هَــــمدآن1399/05/10

العربیونی: لباس های مسخره ای دارم

11 مرداد (20:36)


پی وی جی: مهم نیس لباسایی که طراحی میکرد پلشت بود

11 مرداد (18:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi