خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

مارتینز: نویر دیوانه کننده و بهترین گلر دنیاست

مارتینز: نویر دیوانه کننده و بهترین گلر دنیاست
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، مانوئل نویر سال هاست که در بایرن مونیخ بازی می کند و بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو می بندد. اخیرا او قرارداد خود را دو سال دیگر هم با بایرن تمدید کرد.

علی رغم درخشش تراشتگن در پیراهن بارسا، مانوئل نویر همچنان خودش را بهترین گلر آلمان می داند و فیکس بودن در تیم ملی را نیز تصمیم درستی از سوی کادر فنی عنوان می کند. بایرنی ها نیز با او هم عقیده اند و نویر را بهترین گلر آلمان و دنیا می دانند.خاوی مارتینز مدافع اسپانیایی بایرن مونیخ در ستایش از نویر گفت:« او حتی در تمرین هم بسیار به سختی گل می خورد و این باعث می شود تا همه را دیوانه کند. نویر بهترین دروازه بان دنیاست و توانسته سال هایی طولانی عملکرد درخشانی از خود نشان دهد. او یک گلر بزرگ است و نیاز به اثبات خودش به هیچکس ندارد.»مارتینز درباره لروی سانه خرید جدید تیمش نیز گفت:« سانه را تنها از تلویزیون دیده ام و شناخت زیادی از او ندارم ولی او قطعا می تواند به تیم کمک کند.

سانه از بازیکنانی است که تماشای بازی اش در میدان لذت بخش است. بی صبرانه منتظر درخشش او با پیراهن بایرن مونیخ هستیم.»

لازم به ذکر است که لروی سانه ماه گذشته بعد از کش و قوس های زیاد از منچستر سیتی جدا شد و با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۵ به بایرن مونیخ پیوست.

برچسب‌ها: مارتینز آلمان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

126 آروین بیرجند1399/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi