خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

۳۰۰۰ روز بر بام ایتالیا؛ یووه مقتدرترین اروپا

۳۰۰۰ روز بر بام ایتالیا؛ یووه مقتدرترین اروپا
یوونتوس با پیروزی ۲-۰ مقابل سامپدوریا اولاً یک هفته مانده به پایان فصل سری آ برای نهمین سال پیاپی قهرمانی این لیگ را به خود اختصاص داد و ثانیاً تعداد روزهایی که عنوان قهرمانی ایتالیا را یدک می‌کشد به عدد ۳۰۰۰ روز رساند. در این روند ۹ ساله خارق العاده، اولین قهرمانی بیانکونری در ۶ مه ۲۰۱۲ بدست آمد. یوونتوسی ها از آن روز تا امروز به مدت ۳۰۰۰ روز است که قهرمان ایتالیا هستند.

از سال ۲۰۱۲ اولین سه سال قهرمانی پیاپی یوونتوس با هدایت آنتونیو کونته بدست آمد. بعد از او مکس آلگری هدایت این تیم را بدست گرفت و پنج سال پیاپی اسکودتو را برای این تیم فتح کرد. جدیدترین و نهمین قهرمانی پیاپی یووه هم توسط ماتوریتزیو ساری بدست آمد. ساری در اولین فصل حضور خود روی نیمکت یووه به قهرمانی رسید و با توجه به ۶۱ سال سن او، این مربی کهنه‌کار حالا با عبور از نیلز لیدهولم 60ساله رکورد مسن‌ترین مربی قهرمان اسکودتو را یدک می‌کشد.

سه هزار روز قهرمانی بی وقفه در ایتالیا

با این حال یوونتوس ساری از نظر دفاعی در این فصل آمار جالبی نداشته و درحالی به قهرمانی رسیده و ۳۸ بار دروازه خود را باز شده دیده. آخرین بار که تیم قهرمان سری آ در یک فصل این تعداد گل دریافت کرده بود به فصل ۱۹۶۱ برمی گشت. زمانی که میلان با دریافت ۳۸ گل موفق شده بود اسکودتو را فتح کند.

آمار دیگری که برای یوونتوس به ثبت رسیده در اختیار جیورجیو کیه‌لینی مدافع کارکشته این تیم است. کیه‌لینی در ۹ فصل گذشته و قهرمانی‌های پیاپی یووه تنها بازیکنی است که دست کم در هر ۹ فصل یک بازی برای این تیم انجام داده. تنها بازیکنی که در تاریخ سری آ موفق شده تعداد قهرمانی‌های بیشتری از کیه‌لینی بدست بیاورد جیانلوئیجی بوفون است که رویهم رفته ۱۰ بار فاتح سری آ شده است.

برچسب‌ها: یوونتوس قهرمان سری آ اسکودتو اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 1

92 Juventusfc1399/05/06

J U V E: بهترینیم

6 مرداد (23:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi