خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

نوی روور: شالکه مد نیست، عشق است!

نوی روور: شالکه مد نیست، عشق است!
مربی قدیمی فوتبال آلمان از مدیران شالکه خواست دچار تکرار اشتباهات چند سال گذشته در آینده نشوند.
به گزارش خبرگزاری فارس، «پتر نوی روور» یکی از بزرگان عرصه مربیگری در آلمان محسوب می شود. او از سال 1984 تا 2014 توانست 17 تیم را در بوندس لیگا تمرین دهد.
یکی از این همه تیمی که او در لیگ فوتبال کشورش هدایت کرد، شالکه است. تیم قدیمی بوندس لیگا که در سال های 1989 و 1990 مسئولیتش را برعهده داشت.
نوی روور 65 ساله در یادداشتی که برای مجله اشپورت بیلد نوشت، سران شالکه را سفارش به پرهیز از تکرار اشتباهات کرد.
او گفت: شالکه باید یاد بگیرد و به سطح بالایی از هوشیاری برسد.
نوی روور افزود: خواب و خیال های اروپایی را باید اکنون کناربگذارد. بلکه اهداف واقعی و قابل دسترس را مد نظر قراردهد تا اشتباهاتی که در سال های اخیر مرتکب شده را دیگر تکرار نکند.
این چهره قدیمی آنگاه عنوان کرد: با این دیدگاه هدف شالکه برای فصل بعد باید این باشد که چطور خودش را در دسته اول بوندس لیگا نگه دارد. وضعیت تیم در ماه های اخیر جدی بوده است. از نظر مالی سختی های بسیاری وجود دارد و دورنمای کافی به چشم نمی رسد.
نوی روور تصریح کرد: مدیریت باشگاه باید روحیه جدید و صحیحی را تزریق کند. وقتی چیزهای در مورد برخی بازیکنان تیم می شنوم، آنوقت به خودم می گویم با این شرایط شالکه به چیزی نخواهد رسید. بازیکنان تیم باید درک کنند با چه باشگاهی همکاری می کنند. باشگاه هم باید همین رفتار راداشته باشد. شالکه مد نیست بلکه عشق است. هواداران به شالکه با تمام وجود عشق می ورزند.
تیم شالکه در فصل اخیر بوندس لیگا دوازدهم شد.

برچسب‌ها: آلمان شالکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

109 ⭐ Fc Taha ⭐1399/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi