خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

جنجال جدید مارادونا؛ دست خدا نباید ساخته شود!

جنجال جدید مارادونا؛ دست خدا نباید ساخته شود!
دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین از شرکت نتفلیکس به خاطر یک موضوع عجیب شکایت کرد.

نتفلیکس یک شرکت آمریکایی رسانه جاری است که به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد.

این شرکت معتبر و معروف در جدیدترین اقدام خود اعلام کرد که قصد دارد فیلمی به نام "دست خدا" را کلید بزند؛ اسمی که مشخصاً به گل معروف دیگو آرماندو مارادونا در لباس تیم ملی آرژانتین و مقابل انگلیس اشاره دارد. گلی که می توان از آن به عنوان یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های تاریخ فوتبال یاد کرد.

در واقع به نظر می‌رسد که این اقدام شرکت نتفلیکس کاملاً بدون اطلاع دیگو مارادونا صورت گرفته و همین موضوع خشم اسطوره آرژانتینی را به همراه داشته است چرا که وکیل او در واکنش به این موضوع در توئیتر خود تاکید کرد که آنها شکایت خود را در رابطه با این موضوع ارائه خواهند داد و هرگز اجازه سوء استفاده از نام مارادونا را نخواهند داد.

این موضوع اما از سوی نتفلیکس بی پاسخ نمانده است چراکه آنها نیز ساکت نماندند و مشخصاً اعلام کردند که فیلم "دست خدا" اصلاً اثری فوتبالی و یا حتی ورزشی نخواهد بود. این شرکت همچنین در ادامه اعلام کرد که فیلم "دست خدا" با مضمون زندگی کارگردان و فیلمنامه‌نویس مطرح ایتالیایی یعنی پائولو سورنتینو ساخته خواهد شد تا به نوعی خیال همگان را از این موضوع راحت کند که هیچ ارتباطی بین این فیلم و دیگو آرماندو مارادونا وجود نخواهد داشت.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا اقدام مارادونا و شکایت او از شرکت نتفلکس خللی در روند ساختن فیلم "دست خدا" ایجاد خواهد کرد یا خیر اما می‌توان از این موضوع به عنوان حاشیه جدید اسطوره آرژانتینی اشاره کرد.

برچسب‌ها: دست خدا مارادونا آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

104 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi