خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,820

بی شک چلسی بهترین باشگاه دنیاست

بی شک چلسی بهترین باشگاه دنیاست
حکیم زیاش، خرید جدید چلسی از حضور در این تیم بسیار خوشحال به نظر می رسد . روز 24 فوریه بود که باشگاه چلسی برای جذب ستاره مراکشی آژاکس یعنی حکیم زیاش، با این تیم به توافق رسید؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن با قراردادی پنج ساله راهی استمفوردبریج شود.
این ستاره 27 ساله باقی مانده رقابت‌های فصل 20-2019 را در یوهان کرایوف آرنا گذراند اما امروز به شکل رسمی از این بازیکن در کمپ تمرینی چلسی رونمایی شد. زیاش امروز تمرینات خود را به شکل انفرادی پشت سر گذاشت تا هرچه سریعتر با اوضاع و احوال تیم جدید خود تطبیق پیدا کند.
ستاره مراکشی اما از حضور در چلسی بسیار خوشحال به نظر می‌رسد. او در مصاحبه ای گفت: " چلسی بهترین باشگاه دنیا است. من امروز به اینجا آمده‌ام و حالا واقعا احساس خوب و فوق العاده ای دارم. برای تمرین با سایر بازیکنان چلسی و ملاقات با سرمربی تیم لحظه شماری می کنم. من به چلسی آمدم تا جام های زیادی با این تیم کسب کنم و قطعاً هدف ما در فصل آینده جنگیدن برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود."

برچسب‌ها: آژاکس چلسی حکیم زیاش مراکش نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

158 Chelseako1399/04/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi