خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

زیدان.جلوی خیانتش را گرفتم

زیدان.جلوی خیانتش را گرفتم
پدرخوانده خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید مدعی است او قصد جدایی از رئال با هدف ملحق شدن به حریف همشهری و سرسخت رئالی‌ها، اتلتیکو مادرید را داشته ولی باشگاه رئال به دلیل خصومت تاریخی با اتلتیکو مانع از انجام این انتقال شده است.خامس که یک فصل ناامیدکننده دیگر را در رئال پشت سر گذاشته همچنان خواهان ترک این باشگاه است و قصد دارد در تابستان جاری راهی تیم دیگری شود. شماره ۱۶ رئال در این فصل به ندرت برای تیم زیدان به میدان رفته و پیش از آن هم در دوران حضور قرضی در بایرن مونیخ چندان موفق نبوده است.جالب اینجا است که خامس چندی پیش گفته بود تابستان گذشته یک باشگاه مانع انتقال او به باشگاه مورد علاقه‌اش شده ولی از نام بردن از این دو باشگاه خودداری کرده بود.پدرخوانده خامس به رادیو مارته گفت:" خامس ترجیح می‌داد برای انتقال به تیمی دیگر و جدایی از رئال، به اتلتیکو مادرید ملحق شود. البته معنی حرف من این نیست که باشگاه‌های دیگر مایل به استفاده از او نبود و برای جذبش تلاش نکردند. ولی خامس شخصا از زندگی در اسپانیا راضی است و آنجا احساس راحتی می‌کند. او مایل نبود به کشور دیگری برود".رستروپو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" فکر کنم بازی دوستانه‌ای که تابستان بین دو تیم برگزار شد هم در این میان نقش داشت. ولی در نهایت رئال که می‌خواهد هم در اسپانیا و هم در دنیا فاتح همه رقابتها باشد و بازیکنانش را مهمترین ابزار در رسیدن به این موفقیت‌ها می‌داند تصمیم گرفت که خامس را نفروشد. این موضع رسمی باشگاه بود که هم به اتلتیکو و هم به خامس ابلاغ شد".

برچسب‌ها: زیدان خامس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

95 Ac Milan :)1399/04/21

خؤش غیرت: تیمم 200 تومن بفروش میرسه

22 تیر (12:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi