خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

مدافع حریف سعودی استقلال کرونا گرفت

مدافع حریف سعودی استقلال کرونا گرفت
تست کرونا بازیکن تیم فوتبال الاهلی عربستان مثبت اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تعطیل است و حدود یک ماه دیگر از سر گرفته می‌شود، تیم‌های این کشور بعضا تمرینات خود را آغاز کرده و آماده شروع دوباره بازی‌ها هستند که در این وضعیت برخی بازیکنان باشگاه‌ها مبتلا به کرونا می‌شوند.

پس از انجام تست‌گیری کووید ۱۹ از بازیکنان الاهلی عربستان، مشخص شد که سعد المولد مبتلا به کرونا است و به همین دلیل باید تحت درمان قرار گرفته و به جای حضور در تمرینات، به قرنطینه برود.

سعد المولد، مدافع راست الاهلی که چهار سال متوالی است در این باشگاه عضویت دارد، در فصل جاری ۱۵ بازی برای تیمش انجام داده و در یکی از دو مسابقه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور تعویضی برابر الوحده امارات داشته است.

این بازیکن ۲۹ ساله که سابقه حضور در تیم ملی عربستان را هم دارد، در دومین مسابقه الاهلی در گروه A فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان که تیمش به مصاف استقلال ایران رفت، در فهرست بازی قرار نداشت.

برچسب‌ها: استقلال الاهلی ایران مدافع عربستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

135 آبی های زمین1399/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi