خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ستاره سیتی و تمجید ویژه از پدیده تیم رقیب

ستاره سیتی و تمجید ویژه از پدیده تیم رقیب
به گزارش "ورزش سه"، ستاره 18 ساله خط حمله منچستر یونایتد یعنی میسون گرین وود در پیروزی‌های اخیر این تیم مقابل تیم‌های برایتون و بورنموث نقش بسیار مهمی را ایفا کرد و در این دو بازی آمار فوق‌العاده سه گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

عملکرد خیره کننده گرین وود در چند هفته اخیر باعث شده که بسیاری از هواداران منچستریونایتد به ظهور یک کریستیانو رونالدو جدید در اولدترافورد امیدوار شود. همچنین درخشش ویژه این پدیده انگلیسی تمجید و ستایش بسیاری از ستاره های سابق یونایتد و حتی بازیکنان های رقیب را هم به همراه داشته است.

حالا و در همین رابطه وینگر جوان منچسترسیتی یعنی فیل فودن نیز به تمجید از گرین وود پرداخته است. او در این باره گفت: " میسون گرین وود بهترین تمام کننده ای است که من تا به حال دیده ام. او با هر دو پا به خوبی کار می‌کند و چه در داخل و چه بیرون از محوطه جریمه به دنبال گلزنی است. او می‌داند که چگونه و به چه زمانی به توپ ضربه بزند. سریع شوت هایش را شلیک می کند و همین موضوع باعث می‌شود که دروازه‌بان‌ها نتوانند عکس العمل خوبی از خود نشان دهند."

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچسترسیتی فیل فودن میسون گریینوود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

80 بلکبرن رورز1399/04/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi