خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارتومئو: نگران نباشید، مسی در بارسا ماندگار است

بارتومئو: نگران نباشید، مسی در بارسا ماندگار است
یوسپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به شایعات اخیر درباره جدایی مسی از این تیم واکنش نشان داد و گفت ابرستاره آرژانتینی می‌خواهد فوتبالش را در بارسا تمام کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات روزهای اخیر درباره قصد مسی برای جدا شدن از بارسلونا، یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه کاتالان به این شایعات واکنش نشان داد و گفت مسی تا پایان دوران فوتبال خود در نوکمپ خواهد ماند.

شایعات درباره احتمال ترک بارسا توسط مسی این هفته زمانی شدت گرفت که رادیوی اسپانیایی کادنا سر مدعی شد مسی آماده ترک بلوگرانا است و تابستان آینده زمانی که قراردادش با این تیم منقضی می‌شود بارسا را ترک خواهد کرد. بعد از این گزارش، گمانه‌زنی‌هایی بسیاری در این باره انجام شد ولی رویهم‌رفته به نظر می‌رسید مسی در واقع در دعوایش با کادر فنی و مدیریت باشگاه قصد دارد از این حربه برای پیشبرد نظرات خود استفاده کند و واقعا قصدی برای ترک تیمش ندارد.

بعد از بازی دیشب بارسلونا مقابل ویارئال که با درخشش مسی و پیروزی 4-1 بلوگرانا به پایان رسید، در شبی که مسی با دادن دو پاس گل به هم‌تیمی‌هایش سوارز و گریزمان بار دیگر یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا بود بارتومئو وقتی با سوالات خبرنگاران در این باره مواجه شد به آنها اطمینان داد که مسی جایی نخواهد رفت و فوتبالش را در بارسا به پایان خواهد رساند.

بارتومئو در این باره گفت:" نمی‌خواهم خیلی به جزئیات بپردازم ولی مسی بارها گفته که فوتبالش را در بارسلونا پایان خواهد داد. توجه ما فعلا به رقابتها است و ما در حال مذاکره با تعداد زیادی از بازیکنان‌مان هستیم".

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:" مسی می‌خواهد ادامه بدهد و کفش‌هایش را با پیراهن بارسلونا بیاویزد. هنوز سالهای زیادی از دوران فوتبال او باقی مانده و ما حالا حالاها از فوتبال او لذت خواهیم برد".

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

55 پیام نیازمند1399/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi