خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

فن​‌دایک: کلوپ حال بازیکنانش را خوب می​‌کند

فن​‌دایک: کلوپ حال بازیکنانش را خوب می​‌کند
ویرژیل فن‌دایک، ستاره تیم ملی هلند در یک مصاحبه فاش کرد که یورگن کلوپ نقش مهمی در متقاعد کردن او برای پیوستن به لیورپول و نه گفتن به منچسترسیتی و چلسی داشته. ویرژیل فن‌دایک در سال 2018 که پیراهن ساوتهمپتون را به تن داشت یکی از پرخواهان‌ترین مدافعین لیگ برتر بود. او حالا در مصاحبه‌ای با روزنامه میرر توضیح می‌دهد که یورگن کوپ نقش اصلی را در انتخاب لیورپول توسط او بازی کرده و باعث شده به پیشنهادهای منچسترسیتی و چلسی نه بگوید.فن‌دایک در ژانویه 2018 با قراردادی به ارزش 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست تا گران‌ترین مدافع دنیا لقب بگیرد. او فاش کرد پپ گواردیولا و آنتونیو کونته هم به شدت خواهان جذبش بودند ولی کلوپ بود که توانست او را برای پیوستن به قرمزهای آنفیلد قانع کند.
فن‌دایک در این مصاحبه گفت:" من فرصت این را هم داشتم که به منچسترسیتی یا چلسی بروم. ولی وقتی باشگاه​ها را با هم مقایسه می​کنید​، وقتی به تاریخ آنها نگاه می​کنید، وقتی به شهرها و به بازیکنانی که آن زمان و امروز در این تیمها هستند نگاه می​کنید و برنامه​هایشان برای آینده را می​بینید متوجه می​شویدکه تصمیم من درست بوده".
ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" ولی از همه مهمتر برای یک بازیکن وقتی می​خواهد تیمش را انتخاب کند سرمربی آن تیم است. یورگن کلوپ مهمترین دلیلی است که باعث شد من به لیورپول بیایم".
فن​‌دایک اضافه کرد:" کلوپ چیز خاصی دارد. نمی​دانم؛ فکر می​کنید انرژی خاصی دارد یا به خاطر تصویری است که از او در ذهن همه نقش بسته؟ من گاهی به این فکر می​کنم که او برای این تیم چه کارهایی کرده. مهمترین ویژگی کلوپ به نظر من مدیریت تک​تک بازیکنان است. این روزها مدیریت فوتبالیستها در فوتبال دنیا مهمترین عامل موفقیت شده. کلوپ کسی است که حال بازیکنانش را خوب می​کند. او هر روز صبح که وارد باشگاه می​شود خوشحال و شاداب است و این حس و حال را هم به همه بازیکنانش منتقل می​کند".

برچسب‌ها: هلند لیورپول فن دایک مدافع

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 14

158 Chelseako1399/04/15

ر.بارسلونا: جالب بود

16 تیر (22:41)


Chelseako: هم بازی هاش هم به خاطر یورگن کلوپ خوب شدن

16 تیر (18:34)


*_@پرسپولیس@_*: یورگن کلوپ که عالیه ولی فکر کنم بیشتر به خاطر هم بازی هاش بوده

16 تیر (15:13)


Chelseako: اره چون یورگن کلوپ واقعا مربی خوبیه

16 تیر (14:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi