خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

شایعه جالب در ایتالیا؛ اسطوره رم مربی فیورنتینا می‌شود!

شایعه جالب در ایتالیا؛ اسطوره رم مربی فیورنتینا می‌شود!
جان‌لوکا دی‌مارتزیو کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد مدیران باشگاه فیورنتینا به دنبال استخدام دانیله دروسی، هافبک پیشین تیم فوتبال رم به‌عنوان سرمربی جدید بنفش‌پوشان فلورانس هستند. بر اساس این گزارش در حالی که هنوز موانعی بر سر راه طرفین وجود دارد، اما اسطوره باشگاه رم می‌تواند پیش از آغاز فصل ۲۱-۲۰۲۰ روی نیمکت سرمربیگری فیورنتینا بنشیند.
دروسی که در ماه ژانویه با پیراهن تیم بوکاجونیورز بازنشسته شد، گفته می‌شود در حال گذراندن دوره‌های مربیگری است. هافبک پیشین رم پیش از این از علاقه‌اش برای مربیگری سخن گفته بود، اما احتمالاً فکرش را هم نمی‌کرد که به این سرعت پیشنهادی برای مربیگری آنهم در سطح اول فوتبال ایتالیا دریافت کند.
دروسی ۳۶ ساله که هیچ‌گونه تجربه مربیگری در کارنامه‌اش ندارد، به مدت ۱۸ سال و بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹ در باشگاه رم عضویت داشت و ۶۱۶ بازی برای جالوروسی انجام داد که از حیث انجام بازی در تاریخ باشگاه رم، تنها فرانچسکو توتی را بالاتر از خود می‌بیند. در کارنامه حرفه‌ای او ۱۱۷ بازی ملی با پیراهن ایتالیا و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ هم دیده می‌شود.
فیورنتینا که در حال حاضر هدایتش برعهده جوزپه یاکینی است، در فاصله ۹ هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا با ۳۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد.

برچسب‌ها: فیورنتینا سری آ ایتالیا دروسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

186 ⭐ Fc Taha ⭐1399/04/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi