خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

واکنش سپاهان به ادعای جاسم کرار

واکنش سپاهان به ادعای جاسم کرار
جاسم کرار هافبک شناخته شده عراقی که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و تراکتور را نیز در کارنامه‌اش دارد اخیرا در مصاحبه‌ای مدعی شده از سه باشگاه ایرانی شامل باشگاه سپاهان اصفهان برای فصل آینده پیشنهاد دارد.

علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در مورد این موضوع گفت: در این مورد اطلاعی ندارم و هیچ صحبتی هم نشده است. الان زمان نقل و انتقالات نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. این کار اصلا حرفه‌ای و اخلاقی نیست. هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده و تمرکز تمام مجموعه از بازیکنان و کادرفنی تا مدیران باشگاه روی این بازی‌ها است.

پزشک تصریح کرد: هیچ صحبتی در مورد نقل و انتقالات انجام نداده‌ایم و این موضوع صحت ندارد. ضمن اینکه اولویت ما در نقل و انتقالات تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیم است. همانطور که قرار داد نورفکن را به صورت دائمی و سه ‌ساله بستیم، در مورد دیگر بازیکنان تیم هم همین برنامه را داریم.

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان امشب آخرین تمرین پیش از بازی بیست‌وسوم را در خانه پشت سر می‌گذارند و فردا بعدازظهر راهی تهران می‌شوند تا اردوی خودشان را برای انجام بازی مقابل سایپا (روز یکشنبه پانزدهم تیر)در این شهر برپا کنند.

برچسب‌ها: جاسم کرار سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

54 5پرسپولیسس51399/04/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi