خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

رسمی؛ لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست(عکس)

رسمی؛ لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، مدت‌ها بود که بحث انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می شد. پیش‌بینی می‌شد که این ستاره آلمانی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته راهی بایرن شود اما مصدومیت بد موقع و شدید او پیش از آغاز فصل مانع این اتفاق شد.
با وجود منتفی شدن این انتقال در تابستان گذشته اما باز هم در ماه های اخیر بحث حضور سانه در بایرن بسیار داغ دنبال شد. حتی چندی پیش پپ گواردیولا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که ستاره آلمانی پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه انگلیسی را رد کرده و قصد دارد در پایان فصل اتحاد را ترک کند؛ موضوعی که باعث شد جدایی سانه از جمع سیتی زن ها قطعی به نظر برسد.
شب گذشته بود که تصاویری از ورود لروی سانه به شهر مونیخ در فضای مجازی منتشر شد؛ تصاویری که نشان می داد این ستاره آلمانی برای گذراندن تست های پزشکی بایرن وارد مونیخ شده است. حالا و در همین رابطه اما دقایقی پیش به شکل رسمی اعلام شد که سانه با قراردادی به ارزش 54 میلیون پوند و تا سال2025 بایرن مونیخ پیوسته است.

برچسب‌ها: آلمان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

74 جلال2541399/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi