خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

اشتباه بزرگ خامس ترک بایرن مونیخ بود

اشتباه بزرگ خامس ترک بایرن مونیخ بود
به گزارش "ورزش سه"، خامس تابستان گذشته و پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال بازگشت. او که تمایلی برای ماندن در بایرن نداشت، به ماندنی شدن در رئال هم فکر نمی کرد و دوست داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت سران باشگاه رئال روبرو شد.

خامس در رئال ماند و مطابق انتظار در بیشتر مقاطع فصل روی نیمکت بوده؛ به طوریکه در بازی اخیر برابر سوسیداد پس از نزدیک به 9 ماه، یک بار دیگر در ترکیب ثابت کهکشانی ها به میدان رفت.

او اخیرا و در مصاحبه با رادیو کاراکول فاش ساخت که جدایی از بایرن، تصمیم شخصی خود او بوده و بایرن قصد فعال کردن بند فسخ 43.5 میلیون یورویی او را داشت:«تا ابد قدردان بایرن مونیخ خواهم ماند به خصوص یوپ هاینکس که توانست بهترین بازی ها را از من بگیرد و سطح کیفی من را به شکلی باورنکردنی بالا ببرد. بایرن قصد داشت بند قطعی شدن قراردادم را فعال کند اما خودم با سران باشگاه صحبت کردم و گفتم این کار را انجام ندهند چون در بایرن(زیر نظر نیکو کوواچ)خوشحال نبودم. بایرن به نظرم احترام گذاشت و به رئال برگشتم».

فاستینو آسپریا اسطوره فوتبال کلمبیا معتقد است خامس با جدایی از بایرن مونیخ، مرتکب اشتباه بزرگی شد. او به بلو رادیو گفت:« از نظر من بسیار عجیب است که خامس تصمیم به جدایی از بایرن گرفت. اتفاقات فعلی نتیجه تصمیمات بد او در گذشته هستند. یک فوتبالیست وقتی شاد است که بازی کند و در بایرن برای او ارزش بیشتری قائل بودند.

برای مثال من در نیوکاسل خوشحال بودم چرا که هر هفته در ترکیب ثابت بودم و بهترین بازی ها را انجام می دادم. نیوکاسل شهر بزرگی بود. شهری بدون آفتاب و با برف و باران شدید که اوضاع را برای من عجیب می کرد ولی چون هر هفته بازی می کردم، شاد بودم.»

خامس فصل جاری تنها 14 بازی برای رئال انجام داده و از قرارداد او نیز تنها یک سال باقیمانده؛ در حالی که گفته می شود تابستان امسال قطعا راهی تیمی دیگر خواهد شد.

آسپریا منچستریونایتد را مقصد مناسبی برای خامس می داند:« یونایتد از نظر من باشگاه خوبی برای خامس است. سال هاست که یونایتد فاتح لیگ برتر نشده و انگیزه های بالایی برای قدرت گرفتن در فصل آینده دارد. هرچند آنها بازیکنا خوبی مثل خوان ماتا دارند که سبک بازی اش مثل خامس است ولی با این وجود معتقدم خامس به راحتی در منچستر جا می افتد.»

برچسب‌ها: خامس رودریگز نیوکاسل خوان ماتا منچستریونایتد فاستینو آسپریا پیشکسوت کلمبیا کلمبیا رئال مادرید بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

156 سلسائو خرمبید1399/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi