خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

برنامه دورتموند برای حفظ اشرف حکیمی

برنامه دورتموند برای حفظ اشرف حکیمی
به گزارش "ورزش سه"، میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند تایید کرد این باشگاه آلمانی قصد دارد با اشرف حکیمی قراردادی برای فصل آینده امضا کند و او را یک فصل دیگر در این تیم حفظ کند.

حکیمی در حال حاضر با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال به دورتموند ملحق شده و در دوران حضورش در وستفالن تاثیر مهمی بر زردپوشان گذاشته است. ستاره مراکشی با اینکه مدافع است در فصل جاری در 44 بازی برای دورتموند 9 گل به ثمر رسانده.

صحبتهای زورک در حالی مطرح شده که حکیمی بارها اعلام کرده که هدفش در بلندمدت موفقیت با پیراهن رئال مادرید است. ایجنت او هم اخیرا گفت که در پایان فصل جاری مذاکرات جدی را با رئال آغاز خواهد کرد. ولی با توجه به اینکه مدتها است دنی کارواخال به عنوان دفاع راست فیکس رئال بازی می‌کند بعید است حکیمی حاضر باشد در رئال ذخیره کارواخال باشد.

مدیر ورزشی دورتموند درباره وضیت اشرف حکیمی گفت:" قرارداد او با ما در حال پایان است ولی ما قصد داریم با رئال مادرید دوباره به توافق و راه‌حلی برسیم که او بتواند فصل آینده هم برای دورتموند بازی کند".

برچسب‌ها: بروسیا دورتموند اشرف حکیمی رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

102 солнце1399/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi