خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

سوسا – طارمی را برای فیورنتینا می خواهد نه بوردو

سوسا – طارمی را برای فیورنتینا می خواهد نه بوردو
نشریه آبولا به اشتباه گزارشی را در مورد مهدی طارمی منتشر کرده است.

به گزارش" ورزش سه"، دراین گزارش می خوانیم: باشگاه بوردوی فرانسه هم برای در اختیار گرفتن مهدی طارمی با این بازیکن وارد مذاکره شده است اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در برابر پیشنهاد تیم فرانسوی واکنش جالبی نداشته است و به نظر می رسد مقصد بعدی او یکی از تیم های مطرح پرتغال باشد. بنفیکا – لیسبون و پورتو.

این خبر در حالی در نشریه آبولا به چاپ رسیده که مهدی طارمی پیش تر به خبرنگار ما گفته بود سوسا سرمربی بوردو برای حضورش در تیم فیورنتینا با او صحبت کرده است. بازیکن سابق تیم ملی پرتغال به دلیل عملکرد خوبی که در تیم بوردو داشته مورد توجه تیم فیورنتینا قرار گرفته است. از آنجایی که سوسا لیگ کشورش (پرتغال) را دنبال می کند با مهدی طارمی تماس گرفته و به او گفته در صورت ملحق شدن به تیم فیورنتینا وی را برای باشگاه ایتالیایی به خدمت خواهد گرفت.

مهدی طارمی که ابتدای فصل با عقد قرارداد دو ساله به قیمت 1میلیون و 400 هزار یورو به تیم ریوآوه پیوست به دنبال این است در تعطیلات تابستانی به تیم جدیدی ملحق شود. او تا به این جای کار 10 گل به ثمر رسانده و مورد توجه تیم بنفیکا قرار گرفته است. باشگاه بنفیکا برای در اختیار گرفتن این مهاجم ایرانی حاضر شده 5 میلیون یورو به باشگاه ریوآوه پرداخت نماید. البته انتظار می رود با پایان لیگ برتر پرتغال مهدی طارمی با بالا بردن تعداد گل های خود در لیگ برتر این کشور با قیمت بیشتری جابجا شود.

برچسب‌ها: مهدی طارمی فیورنتینا ریوآوه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

54 Argentina،1399/04/05

Argentina،: لطفا لایک کنید

7 تیر (00:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi